Overslaan en naar de inhoud gaan

Solutions & services Contact Center as a Service (CCaaS)

Een uitstekende customer experience (CX) is de sleutel tot succes. Met Contact Center as a Service (CCaaS) neemt u de volledige leiding over uw customer journey in handen. Ontdek hoe Orange Business organisaties ondersteunt met hoogwaardige contactcenteroplossingen om hun klanten een naadloze, persoonlijke ervaring te bieden.

Trends Trends die de customer experience vormgeven

In de digitale wereld van vandaag verwachten klanten snelle, persoonlijke en naadloze interactie over meerdere kanalen. Dit is hoe bedrijven ervoor staan:

 

  • 46% van de bedrijven denkt dat datasilo’s en een gebrek aan integratie hen ervan weerhouden om de beste customer experience te bieden

  • 49% van de IT-leiders wereldwijd maakt zich ‘ernstige of extreme’ zorgen over de investeringen in technologie die noodzakelijk zijn om concurrentieel te blijven

  • 33% van de klanten laat een merk vallen na één negatieve ervaring.

Een geslaagde CX orkestreren Samen schrijven we muziek waar uw klanten oren naar hebben

Als het op customer experience aankomt, geloven we in de kracht van orkestreren. Waarom? Omdat alle afdelingen die betrokken zijn in de customer experience harmonieus moeten samenwerken. Als ze niet op dezelfde lijn staan — en de datastroom hapert — stort de ervaring in. Een sterke afstemming tussen CX-domeinen, organisatiestructuur en klantgegevens is cruciaal – en laat dat nu precies zijn waar Orange Business zich in onderscheidt.

Bekijk onze video

Voordelen Waarom kiezen voor CCaaS?

Onze CCaaS-oplossingen zijn onmisbaar voor een succesvolle customer experience. Deze oplossing in de cloud geeft bedrijven de controle over hun klantendiensten (telefoon, chat, e-mail, social media enz.) zonder het complexe beheer ervan. Ze biedt bedrijven de mogelijkheid om proactief met hun klanten te communiceren en snelle, intuïtieve en eenvoudige oplossingen aan te bieden. .

Belangrijkste voordelen

Flexibiliteit en schaalbaarheid

  • Makkelijk aanpassen aan veranderende behoeften.
  • Functies toevoegen of verwijderen, naargelang de grootte van het bedrijf.

Kostenbesparend

  • Geen initiële investering in dure hardware.
  • Pay-as-you-go model.

Toegang tot de nieuwste technologieën

Geavanceerde tools zoals AI voor gespreksanalyse of chatbots.

Verbeterde customer experience

Betere afhandeling van vragen via verschillende kanalen.

Hoe wij bedragen tot uw succes? End-to-end support voor de transformatie van uw customer experience.

Abstracte oranje lijnen die dynamische patronen vormen en gegevensstromen en digitale transformatie door Orange Business weergeven. Abstracte oranje lijnen die dynamische patronen vormen en gegevensstromen en digitale transformatie door Orange Business weergeven.

Audit en consulting 

  • Uw behoeften en digitale maturiteit evalueren
  • De beste oplossingen voorstellen voor de transformatie van uw customer experience
     

Integratie en verbinding 

  • Uw data integreren en silo’s afbreken
  • Pakketoplossingen met spraak- en connectiviteitsdiensten
     

Implementatie en opleiding

  • De oplossing inplannen, implementeren en integreren
  • Opleidingen voorzien voor een vlotte adoptie
     

Ondersteuning en gebruik van de dienst

  • Technische ondersteuning door erkende experten
  • Customer success management voor het voortdurend aanbrengen van verbeteringen
Abstracte oranje lijnen die dynamische patronen vormen en gegevensstromen en digitale transformatie door Orange Business weergeven. Abstracte oranje lijnen die dynamische patronen vormen en gegevensstromen en digitale transformatie door Orange Business weergeven.

Samenwerking op maat Wij zijn de fiere partner van

ACEG Zij vertrouwen op ons

ACEG is het grootste keuringsorganisme van België. Door in te zetten op digitalisatie stroomlijnde het bedrijf een groot aantal processen en verbeterde het de communicatie met de klanten.

Alles draait om een goede klantendienst

Om het zijn klanten nog meer naar hun zin te maken, nam ACEG een geavanceerde klantendienstoplossing in gebruik. Hoe verliep de transitie naar dat platform en wat zijn de voordelen? Ontdek het met eigen ogen.

Context Verbeter uw communicatie met een omnichannelstrategie

In een snel veranderende digitale wereld kunnen bedrijven het zich niet veroorloven om enkel via telefoon en e-mail bereikbaar te zijn. Klanten willen efficiënt en naadloos kunnen communiceren over verschillende kanalen heen.

Focus op klanttevredenheid

In dit whitepaper leest u hoe wij bedrijven kunnen helpen om deze verwachtingen in te lossen door in te zetten op een omnichannelstrategie om dichter bij de klant te komen. We belichten de implementatie, uitdagingen en impact ervan en kijken naar wat de toekomst zal brengen.

 

Download het whitepaper

Get in touch Klaar om uw customer experience te transformeren?

We vliegen erin! 

Neem vandaag contact met ons op en ontdek hoe CCaaS van Orange Business u kan helpen om uw klanten een buitengewone customer experience te bezorgen.

Neem even de tijd om het contactformulier in te vullen en onze experts nemen zo snel mogelijk contact met je op om al je vragen te beantwoorden.

Hallo, geïnteresseerd 
in ons aanbod?

Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht

Een adviseur belt je terug.