Contacteer ons via de website Via de websiteGelieve uw gegevens in op dit formulier invullen. Wij contacteren u zo spoedig mogelijk. Mijn vraag betreft* Ik wens commercieel contact met een Business Expert Ik wens meer informatie over mijn factuur en verbruik. Ik wens een administratieve wijziging uit te voeren. Ik heb een technisch probleem. Ik wil mijn abonnement opzeggen. Ik heb een technisch probleem. Meer bepaald over* Ik heb mijn PIN code geblokkeerd. Mijn mobiel internet via mijn Internet Everywhere (IEW)modem werkt niet. Ik heb een vraag over de instellingen van mijn toestel. Mijn vast internet werkt niet. Mijn vaste telefoon werkt niet. Mijn mobiel internet via mijn GSM/Smartphone werkt niet. Mijn gsm/smartphone werkt niet (Ik kan niet meer bellen/sms'en, ik heb geen netwerk). Het toestel dat ik bij jullie (online) kocht is defect. Het toestel dat ik bij jullie (online) kocht is defect. Heeft u reeds de FAQ's gelezen? Mijn gsm/tablet werkt niet Persoonlijke informatie Titel * Mr. Mevr. Voornaam * Achternaam * Bedrijf * E-mailadres * Telefoon nummer * Postcode * Al Orange klant? * Nee Ja Klantnummer Profiel * Onderneming met BTW nummerOnderneming zonder BTW nummerZelfstandigeVrij beroep met BTWVrij beroep zonder BTW BTW nummer BE Uw vraag * Voeg een bijlage toe Uploaden Toegestane formaten: doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, png, jpg, jpeg, gif & bmp. Max grootte: 5MB Voeg een tweede bijlage toe Uploaden Toegestane formaten: doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, png, jpg, jpeg, gif & bmp. Max grootte: 5MBVersturen
Via de websiteGelieve uw gegevens in op dit formulier invullen. Wij contacteren u zo spoedig mogelijk. Mijn vraag betreft* Ik wens commercieel contact met een Business Expert Ik wens meer informatie over mijn factuur en verbruik. Ik wens een administratieve wijziging uit te voeren. Ik heb een technisch probleem. Ik wil mijn abonnement opzeggen. Ik heb een technisch probleem. Meer bepaald over* Ik heb mijn PIN code geblokkeerd. Mijn mobiel internet via mijn Internet Everywhere (IEW)modem werkt niet. Ik heb een vraag over de instellingen van mijn toestel. Mijn vast internet werkt niet. Mijn vaste telefoon werkt niet. Mijn mobiel internet via mijn GSM/Smartphone werkt niet. Mijn gsm/smartphone werkt niet (Ik kan niet meer bellen/sms'en, ik heb geen netwerk). Het toestel dat ik bij jullie (online) kocht is defect. Het toestel dat ik bij jullie (online) kocht is defect. Heeft u reeds de FAQ's gelezen? Mijn gsm/tablet werkt niet Persoonlijke informatie Titel * Mr. Mevr. Voornaam * Achternaam * Bedrijf * E-mailadres * Telefoon nummer * Postcode * Al Orange klant? * Nee Ja Klantnummer Profiel * Onderneming met BTW nummerOnderneming zonder BTW nummerZelfstandigeVrij beroep met BTWVrij beroep zonder BTW BTW nummer BE Uw vraag * Voeg een bijlage toe Uploaden Toegestane formaten: doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, png, jpg, jpeg, gif & bmp. Max grootte: 5MB Voeg een tweede bijlage toe Uploaden Toegestane formaten: doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, png, jpg, jpeg, gif & bmp. Max grootte: 5MBVersturen