Configuratievragen? Eén telefoontje volstaat

16.01.2017

Medewerkers met een nieuwe smartphone of tablet zitten vaak met vragen. Hoe stellen ze die in? Hoe installeren ze internet? Laat hen eenvoudigweg bellen naar Device Xpert Line om hun toestel perfect te configureren.

Hoe beter hun mobiele toestellen functioneren, hoe productiever uw medewerkers zijn. Maar een toestel instellen is vaak ingewikkeld en duurt lang. De speciale hulplijn Device Xpert Line van Orange gidst uw medewerkers daarom in geen tijd door de configuratie. Zo kunnen ze meteen aan de slag.

 

Snel en gespecialiseerd advies

De experts van Device Xpert Line zijn speciaal getraind in de bekendste merken van mobiele toestellen. Ze begeleiden uw werknemers van a tot z, tot dat uw toestel helemaal naar hun wens ingesteld is. Hebben ze een andere vraag over hun toestel? Ook dan krijgen uw medewerkers snel en gepersonaliseerd advies.

 

Bel elke werkdag tussen 8 en 19 uur

Via het nummer 070 799 799 worden de vragen van uw medewerkers beantwoord, van maandag tot vrijdag en van 8 uur 's morgens tot 19 uur 's avonds. Per gebelde minuut betaalt u maar 30 eurocent. Een kleine investering als u weet dat uw interne helpdesk of contactpersoon daardoor fors verlicht wordt.

 

Uw mobiele toestel instellen?

Bel Device Xpert Line op 070 799 799 voor instant hulp bij het configureren.

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.