Verisol: “Een flexibel tariefplan, op onze maat”

23.07.2013

 

Verisol plaatst zonnepanelen, zonneboilers, warmtepompboilers, warmtepompen, airco, spouwmuurisolatie en ventilatiesystemen. Dit bloeiende bedrijf gelooft in een duurzame en budgetvriendelijke aanpak. Het zocht dan ook naar de meest betrouwbare en voordelige manier om op elk moment in contact te kunnen staan met elke medewerker, klant en leverancier.

 

De uitdaging

Heel veel bellen voor een redelijke prijs

“Er wordt behoorlijk wat gebeld door onze medewerkers”, vertelt Tom Martens, zaakvoerder en medeoprichter van Verisol. “Logisch ook: als onze vertegenwoordigers op pad zijn, krijgen ze vaak vragen van klanten die ze dan met de technische specialisten willen bespreken. Prospecten en klanten bellen ons trouwens ook vaak rechtstreeks op met vragen, waarna wij ze terugbellen met het antwoord. Bij de plaatsing van zonnepanelen gaat het net zo: er wordt nauw contact gehouden tussen onze medewerkers, de klanten en het kantoor. En zo hoort het ook. Maar dat betekent dat we vroeger een hoge telefoonrekening hadden.”

We geven maar liefst de helft minder uit dankzij de mix van diensten en formules op onze maat. Bovendien hebben we één aanspreekpunt voor al onze vragen.

 

Tom Martens

 

De oplossing

Een tariefplan op maat van elke werknemer

“Ik besloot van operator te veranderen en heb de markt afgezocht naar een aangepast tariefplan. Met een flexibel tariefplan voor mobiele telefonie bleek Orange het meest aangepast aan ons budget en onze werkwijze.” Bovendien zijn er een aantal diensten inbegrepen op elke kaart, zoals Second Call, doorschakeling naar de Voice Mail en Conference Call. “En even belangrijk: het Orange-netwerk is heel betrouwbaar, wat uiteraard cruciaal is.”

Het tariefplan werd aangevuld met Mobile Data Sum & Share. Hierdoor beschikken een aantal medewerkers bij Verisol over gemeenschappelijke datavolumes (100 MB en 1 GB) om mobiel te mailen en surfen. Concreet: alle bundels van eenzelfde volume worden automatisch verenigd en over alle kaarten verdeeld. De medewerkers die het meeste bellen, beschikken dan weer over de dienst National Unlimited. Voor een erg voordelige prijs bellen en sms’en ze onbeperkt en krijgen ze elke maand 1 GB mobiele datavolume.


 

Het resultaat

Heel wat voordeliger en één aanspreekpunt

“We zijn nog maar zes maanden geleden overgestapt, maar nu al merken we een enorm verschil op onze gsm- en internetfactuur. We geven maar liefst de helft minder uit dan vroeger, dankzij de op maat gemaakte mix van diensten en formules. Bovendien hebben we één aanspreekpunt voor al onze vragen over eender welke dienst. Echt voordelig en handig.”

 

 

Ook op zoek naar een oplossing op maat? Neem contact op met uw Account Manager.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht