Orange-diensten rond work life balance

28.12.2016

Er zijn diverse diensten die Orange aanbiedt om de work life balance van uzelf en uw medewerkers in evenwicht te houden.

 

Beheer uw kosten

Via Invoice Split kunnen privégesprekken van professionele worden gescheiden. U krijgt twee facturen: één voor het bedrijf en één voor uw medewerker. U bepaalt vooraf welk deel van de gsm-factuur u betaalt.

 

Beheer uw vloot

Via vouchers van Orange kunnen uw personeelsleden zelf hun toestel kiezen. “Wij hebben de regeling van het aankopen van onze gsm’s en smartphones geoutsourced aan Orange, op basis van hun systeem van vouchers”, bevestigt Harold Ryckaert, CIO van SD Worx. “Het is een handig systeem, zowel voor een bedrijf als voor zijn personeel. De voucher bepaalt een bedrag. Wil een medewerker een toestel dat boven zijn budget gaat, dan kan dat. Maar moet hij bijbetalen.”

Het systeem van vouchers is geen standaardoplossing en wordt per bedrijf op maat geïmplementeerd. Daarnaast biedt Orange binnenkort ook een aanbod waarmee het bedrijven helpt met het beheer en de beveiliging van toestellen, het zogenaamde mobile device management.

 

Beheer uw diensten

Ook met de onlinediensten speelt Orange in op de work life balance. Het bevat tal van diensten om toestellen te beheren, kaarten of diensten te activeren, simkaarten te vervangen en het communicatieverkeer te analyseren en optimaliseren. Daarnaast is het ook belangrijk dat het onderhoud en beheer van uw gsm’s op een snelle, eenvoudige manier gebeuren. De comfortdiensten van Orange, zoals Hardware Care of GSM Clinic, helpen hierbij. Kortom, u kan de diensten van Orange altijd en overal inschakelen bij de aanschaf, het gebruik, het herstellen en het beheren van uw mobiele toestellen.

 

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.