Uitzonderlijke tijden vragen uitzonderlijke maatregelen.

Orange België staat voor u klaar.

In deze vreemde tijden leeft Orange mee met uw bedrijf en uw medewerkers. We staan u graag bij met raad, maar ook met daad. We bieden al onze klanten nuttige tips en handige extra’s die blijven gelden tot eind december 2020. Op deze manier blijven u en uw medewerkers ook in deze noodsituatie aan de slag.

Wij van Orange stellen heel wat digitale tools ter beschikking zodat uw bedrijf en uw medewerkers in deze hectische periode optimaal in contact kunnen blijven met hun naasten én kunnen blijven werken.

Contacteer Orange Onze FAQ's
1

Extra mobiele data voor onze businessklanten

  • Alle klanten met een abonnement hebben ten laatste tegen 24 November 5 GB extra mobiele data ontvangen om in contact te blijven met familie, vrienden en collega’s.
  • Alles wordt automatisch geactiveerd. U hoeft niets te doen.
  • U gebruikt uw extra datavolume vóór uw andere databundels. Geldig gedurende 31 dagen.
  • Voor alle Shape- en Shape Corporate-tariefplannen met een databundel. (Dit geldt niet voor datakaarten (zonder voice)).
  • Elke gebruiker kan het verbruik van zijn extra datavolume opvolgen in My Orange.
  • Elke werknemer die in aanmerking komt voor deze extra data ontvangt een sms met meer informatie.
  • Alle klanten zullen in december opnieuw 5 GB extra mobiele data ontvangen, 30 dagen nadat 5 GB extra mobiele data voor de eerste keer werd geactiveerd.
  • Nieuwe klanten met een abonnement ontvangen ten laatste tegen 10 december 5 GB extra mobiele data.
2

Thuiswerken

De regering wil dat bedrijven vandaag alles inzetten op telewerken. Wat hebben uw medewerkers hiervoor nodig?

  • Pc (al dan niet met een extra beeldscherm en printer)

    Vaak is dit de laptop van het werk.

  • Vaste internetverbinding (en wifi)

    Een internetverbinding is essentieel. Bij Orange zorgen we ervoor dat u en uw medewerkers ook thuis van de beste verbinding kunnen genieten.

    Extra tip van Orange:
    Plug-and-play: de Flybox zorgt voor een snelle connectiviteit met uw medewerkers.

  • Bandbreedte

    Als uw thuiswerkers gebruik maken van een VPN, kan het zijn dat u extra bandbreedte moet voorzien. (zie ook 4. Security).

  • Thuiswerkpolicy

    Uw werknemers moeten perfect weten wat van hen verwacht wordt. Wij brengen u graag in contact met verschillende sectororganisaties die policymodellen over telewerken beschikbaar stellen.

  • Mobiele data

    Naarmate uw bedrijf en dus ook uw medewerkers meer en meer digitaal werken, hebt u ook meer nood aan beschikbare data.

    Tip: Ga voor een overvloed aan data met Shape Intense en Shape Traveller. Upgrade het tariefplan van uw werknemers heel eenvoudig in uw Klantenzone.

3

Blijf in contact met collega’s

Hoe houdt u contact met uw medewerkers en collega’s, zonder samen op kantoor te werken?

  • Unified Communication & Collaboration

    Dit zijn toepassingen om vlot samen te werken. Via deze tools zorgt u ervoor dat u en uw collega’s bereikbaar blijven op de momenten en via de kanalen die u zelf verkiest.

    Extra tip van Orange:
    Verhoog de productiviteit! Spreek met uw medewerkers en collega’s af tijdens welke uren ze zeker bereikbaar moeten zijn en vraag om nauwgezet gebruik te maken van de (gedeelde) agenda.

  • Software

    Diverse softwaretoepassingen maken samenwerken op afstand mogelijk: Microsoft Teams, Cisco Webex, LifeSize of HighFive.

    Meer informatie over unified communications tools op de website van BKM

  • Snelle en efficiënte updates

    In een wereld in crisis is sms koning. Met Enterprise Messaging stuurt u in bulk sms-berichten naar heel uw team. Zo blijft iedereen op de hoogte van belangrijke updates.

4

Security

Ook bij thuiswerk is security zeker van tel. Waarschuw uw medewerkers bijvoorbeeld voor het gevaar van phishing-mails. Zorg dat toepassingen zoals endpoint security en de firewall goed geïnstalleerd en up-to-date zijn.

Extra tip van Orange:
Deel de (onbeveiligde) link van uw webconferentie niet zomaar met iedereen of via kanalen als Facebook of Instagram. Voor u het weet kan iedereen meeluisteren…

Vergeet u ook zeker niet om hieraan te denken?

  • VPN

    Een VPN-verbinding zorgt voor een veilige toegang tot het bedrijfsnetwerk. Orange helpt u graag om een dergelijke verbinding op te zetten. Neem hiervoor contact op met uw accountmanager.

    Meer weten
  • Mobile Threat Protection

    Kies voor een allesomvattende oplossing voor de beveiliging van smartphones en andere mobiele toestellen.

    Meer weten

Meest gestelde vragen

Wat houdt de 5 GB extra data in?

Onze businessklanten ontvangen 5 GB extra volume aan mobiele data. Dit datavolume is geldig gedurende 46 dagen. Dit volume wordt als eerste aangewend, vóór uw andere databundels.

Voor wie is dit van toepassing?

De 5 GB worden toegevoegd aan de Shape- en Shape Corporate-tariefplannen op de mobile voice-kaarten die al een optie van mobiele data hebben. De 5 GB extra gelden niet voor data only-kaarten zoals bijv. Business Everywhere Ultimate.

Hoe activeer ik de 5 GB extra data?

U hoeft zelf niets te doen, wij activeren de eenmalige bundel voor u. Uw bundel (5 GB) zal ten laatste tegen 12 november 2020 geactiveerd zijn.

Hoe weet ik wanneer de bundel is opgebruikt?

U ontvangt een sms wanneer u 100 % heeft verbruikt. Voorts kunt u het gebruik in het gedetailleerde scherm in de My Orange app opvolgen. Daar wordt de bundel als volgt weergegeven: 5 GB gratis

Is het mogelijk om mijn betalingen aan te passen?

We zijn ons bewust dat het in deze speciale tijden voor een aantal sectoren en personen niet altijd even gemakkelijk is te voldoen aan hun betalingsverplichtingen als aan de inkomstenzijde minder binnenkomt. Als u in dit geval bent, mail of bel ons en dan bekijken we uw specifiek geval.

Ik heb een Surf Extra Card, krijg ik daar ook 5 GB extra op?

Surf Extra Card is een data-kaart die gebruik maakt van het datavolume van Shape Intense en Shape Traveller. De 5 GB zal worden geactiveerd op Shape Intense & Shape Traveller kaarten maar wordt niet met de Surf Extra Card gedeeld.

Kan ik diensten tijdelijk opschorten?

Verschillende diensten kunnen tijdelijk opgeschort worden, mail of bel ons en dan bekijken we uw specifiek geval.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst voor bedrijven?

Op deze pagina vindt u naast een contactformulier ook de telefoonnummers en openingsuren van onze klantendienst voor bedrijven.

Waar vind ik meer informatie voor particuliere klanten?

Voor informatie over de specifieke acties die Orange doet voor particuliere klanten kan u hier terecht

Wat als een gebruiker over zijn data limiet ging nog voor de toevoeging van de top-up, wordt er hier rekening mee gehouden?

Wat als een gebruiker over zijn data limiet ging nog voor de toevoeging van de top-up, wordt er hier rekening mee gehouden?

Nee, de top-up houdt geen rekening met verbruik dat reeds gedaan werd.

Hoe kan ik zien dat de top-up geactiveerd werd?

Hoe kan ik zien dat de top-up geactiveerd werd?

Dit is niet zichtbaar op het hoofdscherm van MyOrange, hier zie u enkel het volume van uw maandelijkse data bundel (dus niet het totaal volume dat voor je beschikbaar is). Voor de top-up moet u doorklikken (door op uw resterende data volume te klikken) naar het gedetailleerde scherm van de app

o Wat als ik mijn 5 GB extra mobiele data nog niet volledig heb opgebruikt?

Geen probleem, dan zal u 5 GB extra mobiele data ontvangen bovenop het nog resterende volume, met een nieuwe vervaldatum van 31 dagen voor het totale volume.

Bij Orange staan we steeds voor u klaar! Contacteer uw accountmanager voor verdere vragen. Maak zeker gebruik van de digitale tools van Orange: uw Klantenzone en de My Orange-app helpen u snel op weg!

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.