Trends Naar meer flexibiliteit
De werkwereld is de voorbije jaren enorm geëvolueerd, en het is duidelijk hoe. Werknemers eisen een flexibelere werkplek, zodat onze communicatieoplossingen daar in zekere mate op afgestemd moeten kunnen worden, bijvoorbeeld tijdens deelmomenten zoals vergaderingen.
Dat is voor uw klanten niet anders: ook zij staan via steeds meer kanalen in contact met uw bedrijf (per telefoon, via chat, e-mail, formulieren enz.).
Daarom kiezen klantgerichte bedrijven voor een omnichannel aanpak en dat komt ook de klantenbinding ten goede.
Nu is de vraag: hoe stroomlijnen we de samenwerking en communicatie in een werkomgeving waar steeds meer op digitale technologieën wordt ingezet?
4,5
Het aantal verschillende contactpunten via dewelke een klant in contact komt met uw bedrijf
Op maat Wij verbeteren uw zakelijke communicatie op maat van uw behoeften:
Wij stemmen uw communicatieoplossingen perfect af op uw professionele behoeften.
Bespreken
oplossingen op maat of in de cloud voor telefooncentrales of contactcenters
Delen
oplossingen voor het integreren en eenmaken van uw digitale tools en uw communicatiemiddelen (integratie in CRM of omnichannel), digitale deeltools (smartboards enz.)
Vergaderen
specifieke oplossingen om samen te werken of voor videocalls, naast digitale uitrusting van de vergaderzalen.
Wat uw behoeften ook zijn, met behulp van de technologieën van verschillende aanbieders stellen we een oplossing voor u samen die perfect geïntegreerd kan worden in uw bestaande omgeving.
Onze oplossingen Onze drie types oplossingen in detail:
Public cloud
Specifiek communicatiebeheer
Bevordering van de samenwerking:
ACEG Zij schonken ons hun vertrouwen
Deze klant wilde zo dicht mogelijk bij zijn klanten staan.
Onze oplossing? Een PBX en contactcenter in de cloud, die volledige locatieonafhankelijkheid biedt zodat hun werknemers altijd en overal beschikbaar zijn.
Samenwerking op maat We zijn trots dat deze bedrijven ons als partner kozen
Onze waardepropositie Waarom Orange kiezen voor uw UC&C-oplossing?
Multi-vendor approach
We putten uit een ruime waaier oplossingen van diverse marktleiders en stellen een oplossing voor die optimaal beantwoordt aan de behoeften van uw bedrijf.
Expertise
U wordt met raad en daad bijgestaan door een team van gecertificeerde experts in telecom- en UC&C-oplossingen.
Eén loket
De optimalisering van uw UC&C-omgeving is onlosmakelijk verbonden met uw connectiviteitsoplossing. In onze aanpak combineren we het beste van beide werelden.
Whitepaper Wilt u meer weten over de uitdagingen van de digitale transitie op de werkplek?
Ontdek hoe u van uw bedrijf een digitale, goed beveiligde werkplek maakt die aan alle verwachtingen van uw medewerkers beantwoordt.
In deze whitepaper geven we u een overzicht van de gevolgen voor uw bedrijf en enkele tips om van uw transitie naar de 'nieuwe werkwereld' een succes te maken.
Geïnteresseerd Neem contact met ons op
Hulp nodig bij het maken van uw keuze?
Wenst u meer inlichtingen of kunt u wel wat goede raad gebruiken? Neem contact op met een van onze Business Advisors