Voor een betere samenleving Orange en VOO : het beste van twee werelden
Sinds juni 2023 heeft Orange een meerderheidsaandeel verworven in VOO, de Belgische telecomspeler die vooral in het zuiden van ons land populair is. Door dat aandeel kan Orange nu in het hele land gebruikmaken van een performante hybride glasvezel-coaxinfrastructuur.In Vlaanderen komt daar binnenkort, door de samenwerking met Telenet, ook nog het Fiber-to-the-Home-netwerk bij.
Wat zijn de voordelen?
Door het meerderheidsaandeel in VOO haalt Orange heel wat expertise op het gebied van vaste netwerken in huis. Dit zal zich vertalen in:
- Versnelde investeringen in nieuwe netwerktechnologieën
- Een grotere focus op innovaties rond mobiele telecom.
Daarnaast kan u blijven genieten van de gekende Orange-services:
- Een vast netwerk van hoge kwaliteit en een ultrasnelle betrouwbare 4G- en 5G-verbinding
- Kwalitatieve producten en diensten op maat van uw bedrijf
- Gespecialiseerd advies door business experts en een 24/7 klantenondersteuning


Wist u dat…
Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid: nog steeds een prioriteit
Als maatschappelijk verantwoorde onderneming blijft Orange werken aan een betere, duurzame en rechtvaardige wereld.
Iedereen digitaal
We blijven werken aan het beter toegankelijk maken van de digitale wereld. Wij zien digitalisering namelijk als een kans, een kans die we zo veel mogelijk mensen willen bieden. We blijven investeren in het Orange Digital Center en zetten onze technologieën en middelen in voor meer digitale inclusie.
CO2-neutraal
Orange streeft ernaar om tegen 2040 volledig klimaatneutraal te zijn. Het energiebeheer in onze datacenters speelt daarbij een belangrijke rol. We investeren in energiezuinige gebouwen en zetten volop in op groene energie.
Samen naar een schitterende wereld.
Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid: nog steeds een prioriteit
Als maatschappelijk verantwoorde onderneming blijft Orange werken aan een betere, duurzame en rechtvaardige wereld.
Iedereen digitaal
We blijven werken aan het beter toegankelijk maken van de digitale wereld. Wij zien digitalisering namelijk als een kans, een kans die we zo veel mogelijk mensen willen bieden. We blijven investeren in het Orange Digital Center en zetten onze technologieën en middelen in voor meer digitale inclusie.
CO2-neutraal
Orange streeft ernaar om tegen 2040 volledig klimaatneutraal te zijn. Het energiebeheer in onze datacenters speelt daarbij een belangrijke rol. We investeren in energiezuinige gebouwen en zetten volop in op groene energie.
Samen naar een schitterende wereld.
Orange & VOO: veelgestelde vragen
Onze huidige producten en diensten zullen niet veranderen. We blijven u een uiterst betrouwbaar mobiel en vast netwerk bieden. Ook in de toekomst investeren we verder in ons netwerk en blijven we ons aanbod ontwikkelen en op scherp stellen.
Onze huidige producten en diensten zullen niet veranderen. We blijven u een uiterst betrouwbaar mobiel en vast netwerk bieden. Ook in de toekomst blijven we ons aanbod ontwikkelen en investeren we verder in ons mobiel en vast netwerk.
Al onze tv-content blijft voorlopig ongewijzigd. In de nabije toekomst streven we er echter naar om u het beste van beide assortimenten aan te bieden. We houden u op de hoogte van die ontwikkelingen.
Onze huidige internetsnelheid blijft voorlopig ongewijzigd. In de nabije toekomst streven we er echter naar om u het beste van beide merken aan te bieden. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.
Op dit moment is er geen compatibiliteit. Als u overstapt van VOO naar Orange of van Orange naar VOO, moet u de bijbehorende internet- en televisie-apparatuur aanpassen.
Het is perfect mogelijk om uw mobiele abonnement bij de ene operator te nemen en uw vaste diensten bij de andere. Het is echter niet mogelijk om de mobiele of vaste opties van de ene operator te activeren op uw mobiele nummer van de andere operator. Als u wilt overstappen van Orange naar VOO of van VOO naar Orange, kan u uw huidige vaste telefoonnummer behouden.
Als u van operator verandert voor televisiediensten, wilt dat zeggen dat u ook de bijbehorende decoder moet veranderen. Dat betekent dat u uw opnames niet kan bewaren of bekijken na het wisselen van de decoder.
Voorlopig verandert er niets, dus u blijft uw huidig klantennummer behouden.
Het nummer van de klantendienst van Orange blijft ongewijzigd. U kan altijd contact opnemen met de klantendienst op het gratis nummer 5995. VOO kan u steeds bereiken op 0800 43 333.
Onze huidige producten en diensten blijven onveranderd. U kan nog steeds genieten van ons aanbod zoals u het gewend bent. We blijven u een uiterst betrouwbaar mobiel en vast netwerk bieden.
Orange en VOO blijven twee aparte entiteiten. U ontvangt dus twee aparte facturen voor uw producten en diensten.
Tussen juni en december zullen klanten van VOOmobile geleidelijk migreren naar het mobiele netwerk van Orange. Dat is een technische migratie. Uw simkaart blijft dezelfde en er is geen onderbreking van de service. Uw mobiele pakket blijft hetzelfde (bellen, sms'en, data en prijzen).
Al onze huidige producten en diensten blijven ongewijzigd. U kan blijven profiteren van wat u gewend bent en we blijven u het beste mobiele en vaste netwerk aanbieden. U kan uw VOO-simkaart dus ook op ons mobiele netwerk gebruiken.
Er zijn geen gevolgen. Beide operatoren gaan door met de uitrol zoals gepland. We houden u op de hoogte want we hebben ambitieuze plannen voor ons mobiele en vaste netwerk.