Hoe beïnvloedt de overname de producten en diensten van Orange?
Onze huidige producten en diensten zullen niet veranderen. We blijven u een uiterst betrouwbaar mobiel en vast netwerk bieden. Ook in de toekomst investeren we verder in ons netwerk en blijven we ons aanbod ontwikkelen en op scherp stellen.
Worden er nieuwe producten en diensten aangeboden?
Onze huidige producten en diensten zullen niet veranderen. We blijven u een uiterst betrouwbaar mobiel en vast netwerk bieden. Ook in de toekomst blijven we ons aanbod ontwikkelen en investeren we verder in ons mobiel en vast netwerk.
Zal de inhoud van Orange TV veranderen?
Al onze tv-content blijft voorlopig ongewijzigd. In de nabije toekomst streven we er echter naar om u het beste van beide assortimenten aan te bieden. We houden u op de hoogte van die ontwikkelingen.
Zijn er gevolgen voor de internetsnelheid?
Onze huidige internetsnelheid blijft voorlopig ongewijzigd. In de nabije toekomst streven we er echter naar om u het beste van beide merken aan te bieden. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.
Als ik van operator verander, welke gevolgen heeft dat dan voor mijn apparatuur?
Op dit moment is er geen compatibiliteit. Als u overstapt van VOO naar Orange of van Orange naar VOO, moet u de bijbehorende internet- en televisie-apparatuur aanpassen.
Kan ik diensten en opties van VOO en Orange combineren?
Het is perfect mogelijk om uw mobiele abonnement bij de ene operator te nemen en uw vaste diensten bij de andere. Het is echter niet mogelijk om de mobiele of vaste opties van de ene operator te activeren op uw mobiele nummer van de andere operator.
Als u wilt overstappen van Orange naar VOO of van VOO naar Orange, kan u uw huidige vaste telefoonnummer behouden.
Als ik van operator wil veranderen, heeft dat dan gevolgen voor mijn opnames?
Als u van operator verandert voor televisiediensten, wilt dat zeggen dat u ook de bijbehorende decoder moet veranderen. Dat betekent dat u uw opnames niet kan bewaren of bekijken na het wisselen van de decoder.
Verandert het klantnummer als Orange- of VOO-klant?
Voorlopig verandert er niets, dus u blijft uw huidig klantennummer behouden.
Welk nummer van de klantendienst moet ik gebruiken?
Het nummer van de klantendienst van Orange blijft ongewijzigd. U kan altijd contact opnemen met de klantendienst op het gratis nummer 5995. VOO kan u steeds bereiken op 0800 43 333.
Heeft de overname van VOO door Orange gevolgen voor mijn factuur?
Onze huidige producten en diensten blijven onveranderd. U kan nog steeds genieten van ons aanbod zoals u het gewend bent. We blijven u een uiterst betrouwbaar mobiel en vast netwerk bieden.
Als ik zowel Orange- als VOO-klant ben, ontvang ik dan maar één factuur?
Orange en VOO blijven twee aparte entiteiten. U ontvangt dus twee aparte facturen voor uw producten en diensten.
Als ik VOO-klant ben, stap ik dan over naar het Orange-netwerk?
Tussen juni en december zullen klanten van VOOmobile geleidelijk migreren naar het mobiele netwerk van Orange. Dat is een technische migratie. Uw simkaart blijft dezelfde en er is geen onderbreking van de service. Uw mobiele pakket blijft hetzelfde (bellen, sms'en, data en prijzen).
Kan ik mijn huidige simkaart blijven gebruiken?
Al onze huidige producten en diensten blijven ongewijzigd. U kan blijven profiteren van wat u gewend bent en we blijven u het beste mobiele en vaste netwerk aanbieden. U kan uw VOO-simkaart dus ook op ons mobiele netwerk gebruiken.
Welke gevolgen heeft de overname voor de uitrol van glasvezel of 5G?
Er zijn geen gevolgen. Beide operatoren gaan door met de uitrol zoals gepland. We houden u op de hoogte want we hebben ambitieuze plannen voor ons mobiele en vaste netwerk.