Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
Een betere gesprekskwaliteit, lagere kosten en meer mogelijkheden qua communicatie. Dat is kort samengevat de meerwaarde van Mobiline bij het bedrijf Reluz. “We gaan er met rasse schreden op vooruit.”
Reluz is een ambitieuze kmo met ongeveer zeven medewerkers, waarvan drie onderaannemers. Het bedrijf specialiseert zich in groene energie, zoals zonnepanelen en warmtepompen.
Voor deze ambitieuze kmo, die de komende jaren wil groeien naar 15 mensen, is communicatie erg belangrijk. Alleen knelde daar het schoentje tot dusver. “Onze vorige operator kan niet voldoende gesprekskwaliteit bieden”, vertelt Herman De Bie, zaakvoerder van Reluz. “Maar tegelijk vonden we met deze gebrekkige kwaliteit toch ook dat onze communicatie beter kon.”
Het bedrijf stapte over op Orange-abonnementen om een betere gesprekskwaliteit te krijgen. “En we merkten meteen het verschil”, stelt Herman De Bie. Maar daar bleef het niet bij. Reluz koos voor Mobiline, wat betekent dat het bedrijf nog wel gebeld kan worden via een vast nummer, maar zelf geen vaste lijnen meer moet voorzien. “Dit betekent dat ik en mijn collega’s nog maar één toestel moeten gebruiken, waar dan wel twee nummers op uitkomen”, stelt hij.
Bovendien biedt Mobiline de mogelijkheid van een telefooncentrale, zonder dat Reluz daar zelf in moet investeren. “Ik kan vlot doorschakelen naar collega’s en bijvoorbeeld na de kantooruren een boodschap laten afspelen, terwijl ik op mijn privé mobiel nummer wel nog bereikbaar ben”, vertelt Herman De Bie.
Herman De Bie is formeel: “Onze communicatie en bereikbaarheid gaat er met rasse schreden op vooruit.” Reluz moet niemand bemannen aan de telefoon op kantoor. “Ik heb mijn telefoon en telefooncentrale altijd bij mij”, stelt hij. “Ik ben voor klanten gewoon veel beter bereikbaar.”
Bovendien is er ook het kostenaspect. “Vroeger moest ik bij afwezigheid mijn eigen vast nummer doorschakelen naar mijn mobiel nummer, met extra kosten tot gevolg. Bovendien moeten we met Mobiline geen vaste lijnen en geen telefooncentrale aanschaffen, terwijl we er wel de functionaliteit van gebruiken”, vertelt hij. “Alleen onze communicatiekosten zijn met 20 procent gedaald. Kortom, voor een bedrijf als het onze is dit een erg geschikte oplossing.”
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons