Wat doe ik bij een verhuis?

U kan contact opnemen met onze klantendienst van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u op het gratis nummer 0800 95 962

 

Heeft u enkel een abonnement voor mobiele telefonie bij Orange?

Contacteer onze klantendienst enkele dagen voor de eigenlijke verhuis om uw facturatiegegevens aan te passen. U kunt het nieuwe adres ook doorgeven via de Klantenzone.

 

Heeft u een abonnement voor mobiele en vaste telefonie bij Orange?

  • Contacteer onze klantendienst enkele dagen voor de eigenlijke verhuis om uw facturatiegegevens aan te passen.
  • Voor uw vaste lijnen via CPS (Carrier Pre-Selection), dient u Proximus te contacteren. Nadat de verhuis van uw vaste lijnen werd uitgevoerd door Proximus, voegt u uw vaste lijnen terug toe in de Klantenzone om de facturatie van uw vaste lijnen weer via Orange kan laten lopen.

 

Heeft u een van onze packs (One Office Fix Pack of One Office Full Pack)?

Gelieve 10 weken voor de eigenlijke verhuisdatum, contact op te nemen met onze klantendienst.



Heeft deze pagina u verder geholpen?