Wat doen als een werknemer het bedrijf wenst te verlaten?

Mijn werknemer wil zijn nummer behouden

In dat geval kan u vragen om het nummer over te dragen naar een ander bedrijf of naar een abonnement voor particulieren:

  • Uw werknemer wil zijn nummer overdragen naar zijn nieuwe werkgever. In dat geval moet de fleetmanager van zijn nieuwe werkgever de nodige maatregelen nemen.
  • Uw werknemer wil zijn nummer als particuliere klant behouden. In dat geval gaat u naar de Klantenzone om het nummer te migreren naar prepaid. Uw werknemer kan dan zelf het door hem gewenste abonnement kiezen op de website voor particulieren. Om dat te doen gaat u naar het gedetailleerde overzicht van het nummer, klikt u op de knop 'ON' en daarna op 'Het nummer migreren naar prepaid'. Het verzoek wordt binnen twee werkdagen behandeld.

werknemer verlaat bedrijf

Ik wil het nummer behouden tot ik het aan een andere werknemer toewijs

U kan het nummer tijdelijk opschorten in uw Klantenzone door te klikken op de knop 'ON'. U geeft de nieuwe werknemer de simkaart op het moment van zijn indiensttreding en moet via uw Klantenzone vragen om de kaart te reactiveren door te klikken op de knop 'OFF'.

 

Ik wil het nummer overdragen naar een andere werknemer

  • Indien Invoice Split op het nummer is geactiveerd: bel naar de klantendienst op 5995 om de nieuwe eigenaar kenbaar te maken.
  • Indien Invoice Split niet op het nummer is geactiveerd: de kaart staat op naam van het bedrijf en niet op naam van een gebruiker. Ingeval de indiensttreding van de nieuwkomer niet aansluit op het vertrek van de vorige werknemer kan u de kaart tijdelijk opschorten in uw Klantenzone door te klikken op de knop 'ON'. U geeft de nieuwe werknemer de simkaart op het moment van zijn indiensttreding en moet via uw Klantenzone vragen om de kaart te reactiveren door te klikken op de knop 'OFF'.


Heeft deze pagina u verder geholpen?