Alles over de webfactuur

Om de efficiëntie te verhogen, hebben we beslist om onze factureringsdiensten sinds 31 october 2014 te stroomlijnen. Het gevolg daarvan is dat de dienst Zoomit wordt stopgezet.

 

Geen paniek: deze wijziging zal geen invloed hebben op de kwaliteit van onze dienstverlening. Je blijft dezelfde voordelen genieten zoals je vandaag doet.

Wat moet u doen?

Helemaal niets. Op 31 october 2014 werd u automatisch gemigreerd naar de webfactuur van Orange.

  • Uw betalingen gebeuren nog altijd via een domiciliëring indien er een is ingesteld.
  • Uw facturen staan in uw klantenzone . Om ze te bekijken hebt u uw login nodig

Wat zijn de voordelen?

  • De webfactuur activeren is helemaal gratis.
  • De webfactuur heeft dezelfde structuur als de papieren versie.
  • Zodra uw factuur online staat, ontvangt u een mailtje. U kan uw mailadres updaten in uw Klantenzone.
  • U kan een gedetailleerde versie van uw laatste 18 facturen bekijken in uw Klantenzone.
  • De webfactuur is een document met juridische waarde dat u kan gebruiken voor uw boekhouding.
  • U kan uw factuur downloaden in pdf-formaat en opslaan op uw computer of afdrukken

Ik heb ingetekend op de webfactuur maar ik ontvang geen mails met mijn factuur. Hoe is dat mogelijk?

Als u uw factuur niet via mail ontvangt, is dat omdat u ons uw mailadres nog niet hebt doorgegeven. Dat kan u heel gemakkelijk doen in uw Klantenzone, via Administratie > Toegang tot je facturen beheren.

 

Indien u nog geen login voor uw Klantenzone gecreëerd hebt, kan u hier registreren.