Overslaan en naar de inhoud gaan

Hulp & Support Hoe wijzig ik mijn factuuradres?

Fysiek adres :

U kan contact opnemen met onze klantendienst van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u op het gratis nummer 0800 95 962

Heeft u enkel een mobiel abonnement bij Orange?

Contacteer onze klantendienst enkele dagen voor de eigenlijke verhuis om uw facturatiegegevens aan te passen. U kunt het nieuwe adres ook doorgeven via de Klantenzone.

Heeft u een abonnement voor mobiele en vaste telefonie bij Orange?

  • Contacteer onze klantendienst enkele dagen voor de eigenlijke verhuis om uw facturatiegegevens aan te passen.
  • Voor uw vaste lijnen via CPS (Carrier Pre-Selection), dient u Proximus te contacteren. Nadat de verhuis van uw vaste lijnen werd uitgevoerd door Proximus, voegt u uw vaste lijnen terug toe in de Klantenzone om de facturatie van uw vaste lijnen weer via Orange kan laten lopen.

Heeft u een van onze packs (Shape & Fix)?

Gelieve 10 weken voor de eigenlijke verhuisdatum, contact op te nemen met onze klantendienst.

E-mail adres :

U kan uw e-mailadres updaten in uw Klantenzone.