Hulp & Support Wat zijn de activatietermijnen?
Hieronder staat de gemiddelde activatietermijn voor aanvragen via de Klantenzone.
|
Aanvraag |
Activatietermijn |
|
Nieuw nummer |
1 uur voor Shape tariefplan zonder Invoice Split Binnen 2 werkdagen voor andere tariefplannen |
|
Opties wijzigen |
Binnen enkele minuten |
|
Een andere Shape-formule kiezen |
Bij de volgende factuurcyclus |
|
Simkaart vervangen |
Binnen enkele minuten |
|
Simkaart opschorten |
Binnen enkele minuten |
|
Simkaart reactiveren |
Binnen enkele minuten |
|
Apparaat leveren |
Indien het apparaat op voorraad is, bedraagt de gemiddelde leveringstermijn 5 werkdagen. |
|
Simkaart leveren |
Binnen de 5 werkdagen |
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb gekregen dat mijn mobiele kaart of mijn diensten zijn geactiveerd?
U kan de klantendienst bellen en vragen of uw aanvraag goed is doorgegegeven. Wanneer u een bevestiging hebt ontvangen toen u de aanvraag verzond, maar geen bevestiging dat uw bestelling wordt behandeld, kan u naar de klantendienst bellen en het ordernummer doorgeven dat in de titel van de bevestigingsmail van uw bestelling staat.