Overslaan en naar de inhoud gaan

Hulp & Support Wat zijn de activatietermijnen?

Hieronder staat de gemiddelde activatietermijn voor aanvragen via de Klantenzone.

 

Aanvraag

Activatietermijn

Nieuw nummer

1 uur voor Shape tariefplan zonder Invoice Split

Binnen 2 werkdagen voor andere tariefplannen

Opties wijzigen

Binnen enkele minuten

Een andere Shape-formule kiezen

Bij de volgende factuurcyclus

Simkaart vervangen

Binnen enkele minuten

Simkaart opschorten

Binnen enkele minuten

Simkaart reactiveren

Binnen enkele minuten

Apparaat leveren

Indien het apparaat op voorraad is, bedraagt de gemiddelde leveringstermijn 5 werkdagen.

Simkaart leveren

Binnen de 5 werkdagen

 

 

Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb gekregen dat mijn mobiele kaart of mijn diensten zijn geactiveerd?

U kan de klantendienst bellen en vragen of uw aanvraag goed is doorgegegeven. Wanneer u een bevestiging hebt ontvangen toen u de aanvraag verzond, maar geen bevestiging dat uw bestelling wordt behandeld, kan u naar de klantendienst bellen en het ordernummer doorgeven dat in de titel van de bevestigingsmail van uw bestelling staat.