Hoe maak ik een nieuwe Klantenzone aan?

U bent werknemer van een bedrijf en in die hoedanigheid betaalt u een deel van uw factuur.

In uw Klantenzone kan u uw facturen raadplegen en ze online betalen, maar ook uw opties wijzigen.

Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moet u eerst op de registratiepagina uw gsm-nummer invullen. Kort daarna ontvangt u een sms met een code om uw inschrijving te bevestigen.

Opgelet: als uw werkgever uw factuur helemaal betaalt, kan u niet in de Klantenzone.

U beheert een telecomcontract van het type Business (bv. Shape, Shape Corporate, Shape & Fix).

In uw Klantenzone kan u uw facturen raadplegen, de nummers van uw contract beheren (opschorten, reactiveren, opties wijzigen of andere Shape-formule kiezen enz.), nieuwe kaarten activeren, apparaten bestellen enz.

Om toegang te krijgen tot uw Klantenzone moet u eerst het formulier op de registratiepagina invullen.

  1. U ontvangt een mail met de vraag om uw mailadres te bevestigen.
    In bepaalde gevallen moet u uw factuur controleren en valideren om uw inschrijving te voltooien.
  2. Nadat u een account hebt aangemaakt, kan u online inloggen.

Indien u de inschrijving niet kan voltooien omdat u geen factuur bij u hebt, kan u contact opnemen met de klantendienst op 5995.

U beheert een telecomcontract van het type Dier (Panter, Dolfijn, Koala enz.) of één van onze GO-abonnement of u bent een particulier.

In uw Klantenzone kan u uw facturen raadplegen en ze online betalen, maar ook uw opties wijzigen en uw verbruik opvolgen.

Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moet u eerst op de registratiepagina uw gsm-nummer invullen. Kort daarna ontvangt u een sms met een code in om uw inschrijving te bevestigen.



Heeft deze pagina u verder geholpen?