Wat kan ik doen in mijn Klantenzone?

U bent werknemer van een bedrijf en in die hoedanigheid betaalt u een deel van uw factuur.

Als werknemer kan u uw facturen online raadplegen en betalen.

U beheert een telecomcontract van het type Business

(Shape, Shape Corporate, Shape & Fix)

De Klantenzone is er om uw fleetmanagement toegankelijker te maken en u een transparant overzicht te geven van al uw nummers.

De mogelijkheden zijn eindeloos:

Apparaten:

  • Apparaten en lege simkaarten bestellen
  • Een apparaat repareren

Uw mobiele vloot beheren

  • Een nieuw nummer activeren
  • Een nummer opschorten/reactiveren
  • Een simkaart vervangen (na verlies of als een simkaart niet goed werkt)
  • Opties om een nummer te activeren/deactiveren
  • Toegang krijgen tot Mobiline (alleen Mobiline-klanten)
  • Het Invoice Split-profiel van een nummer wijzigen (alleen klanten met Invoice Split)

Uw facturen en verbruik analyseren

  • Uw laatste 18 facturen en hun betaalstatus raadplegen
  • Optioneel: Uw facturen en uw verbruik analyseren (Business Zone)
  • KopieĆ«n van oudere facturen aanvragen


Heeft deze pagina u verder geholpen?