Hoe wijzigt u uw tariefplan?

Vanuit uw Klantenzone

Je kunt het tariefplan voor één of meerdere nummers op elk gewenst moment wijzigen via je Klantenzone. Zodra de wijziging is doorgevoerd, wordt deze van kracht na uw volgende factuur.

 

1. Identificeer jezelf

2. Klik op het tabblad "Uw vloot beheren"

 

• En klik op het abonnement dat u wilt wijzigen

 

Afbeelding die laat zien hoe je nummers beheert in de Orange klantenzone

 

• Gebruik de functie “Exporteren” in de rechterbovenhoek om het rapport voor je hele mobiele wagenpark te downloaden en te bekijken.
Het bevat ook geoptimaliseerde tariefaanbevelingen op basis van je huidige verbruik.

 

3. Klik op “Wijzigen” naast het huidige abonnement

 

Afbeelding met de details van een nummer in de Orange klantenzone om ze te wijzigen

 

4. Selecteer het gewenste nieuwe prijsplan en bevestig

 

• Op basis van je verbruik in de afgelopen 3 maanden beveelt het platform het voordeligste tariefplan aan.

 

Afbeelding met de verschillende tariefopties in de Orange klantenzone



Heeft deze pagina u verder geholpen?