Mijn gsm/tablet werkt niet

Zorg eerst dat uw simkaart werkt

Om zeker te zijn dat het niet aan uw simkaart ligt, is het raadzaam deze eerst eens in een andere gsm te proberen. Werkt uw simkaart nog altijd niet? Geen probleem, u kunt gemakkelijk een nieuwe simkaart aanvragen

Werkt de simkaart wel in een ander toestel?

Dan is ligt het probleem bij uw toestel en moet dit gerepareed worden.

Wanneer uw gsm in die periode beschadigd wordt, kan u die onder garantie laten herstellen.U kan als contractverantwoordelijke een dossier indienen via Easy Repair in uw Klantenzone. Nadat u zich geregistreerd heeft, kan u een aanvraag tot reparatie indienen. Een koerier zal het defecte toestel komen ophalen, waarna het hersteld en naar uw bedrijf teruggestuurd wordt.




Verdwaald?

Deze pagina is bedoeld voor bedrijven. Als u particulier bent, gelieve naar de Orange-site te gaan bestemd voor particulieren.

 

Orange voor particulieren

Uw antwoord niet gevonden? Contacteer ons

In België

Met een Orange-gsm

5995Gratis nummer

Met een ander toestel

02 745 95 00lokaal tarief


In het buitenland

Voor alle toestellen

+32 2 745 95 00lokaal tarief

Administratieve vragen

Van maandag tot zaterdag: 8u › 20u

 

Technische vragen

Van maandag tot zondag: 8u › 20u