Mijn gsm/tablet werkt niet

Zorg eerst dat uw simkaart werkt

Om zeker te zijn dat het niet aan uw simkaart ligt, is het raadzaam deze eerst eens in een andere gsm te proberen. Werkt uw simkaart nog altijd niet? Geen probleem, u kunt gemakkelijk een nieuwe simkaart aanvragen

Werkt de simkaart wel in een ander toestel?

Dan is ligt het probleem bij uw toestel en moet dit gerepareed worden : 

 

Heeft u geen Business Insurance-verzekering?

Toestellen die in België gekocht werden, hebben een garantie van 2 jaar. Wanneer uw gsm in die periode beschadigd wordt, kan u die onder garantie laten herstellen.U kan als contractverantwoordelijke een dossier indienen via GSM Clinic in uw Klantenzone. Nadat u zich geregistreerd heeft, kan u een aanvraag tot reparatie indienen. Een koerier zal het defecte toestel komen ophalen, waarna het hersteld en naar uw bedrijf teruggestuurd wordt.

Maakt u gebruik van de Business Insurance-verzekering?

Meld uw schade online, of bel naar 078/15.05.23 of stuur een mail naar verzekeringenorangeBE@spb.eu.

In geval van diefstal moet een officiële aangifte met vermelding van het merk, model en serienummer (voor tablets) worden verstrekt.

Na aanvaarding van uw aanvraag sturen we u de eerstvolgende werkdag nadat we uw correct ingevulde aanvraag hebben ontvangen een vervangtoestel op.