Overslaan en naar de inhoud gaan

Oplossingen voor Unified Communications Onze flexibele tools voor een efficiënte manier van samenwerken

De werkwereld is voortdurend in beweging. Dat is geen geheim. Een hybride werkomgeving, digitale transformatie en een veelvoud aan communicatiemiddelen zijn kenmerkend voor deze revolutie.

Wilt u uw bedrijf meenemen in deze digitale transitie? Ontdek onze oplossingen om uw communicatie te verbeteren.

Trends Naar meer flexibiliteit

De werkwereld is de voorbije jaren enorm geëvolueerd, en het is duidelijk hoe. Werknemers eisen een flexibelere werkplek, zodat onze communicatieoplossingen daar in zekere mate op afgestemd moeten kunnen worden, bijvoorbeeld tijdens deelmomenten zoals vergaderingen.

Dat is voor uw klanten niet anders: ook zij staan via steeds meer kanalen in contact met uw bedrijf (per telefoon, via chat, e-mail, formulieren enz.).

Daarom kiezen klantgerichte bedrijven voor een omnichannel aanpak en dat komt ook de klantenbinding ten goede.

Nu is de vraag: hoe stroomlijnen we de samenwerking en communicatie in een werkomgeving waar steeds meer op digitale technologieën wordt ingezet?

4,5

Het aantal verschillende contactpunten via dewelke een klant in contact komt met uw bedrijf

Op maat Wij verbeteren uw zakelijke communicatie op maat van uw behoeften:

Wij stemmen uw communicatieoplossingen perfect af op uw professionele behoeften.

Bespreken

oplossingen op maat of in de cloud voor telefooncentrales of contactcenters

Delen

oplossingen voor het integreren en eenmaken van uw digitale tools en uw communicatiemiddelen (integratie in CRM of omnichannel), digitale deeltools (smartboards enz.)

Vergaderen

specifieke oplossingen om samen te werken of voor videocalls, naast digitale uitrusting van de vergaderzalen.

Wat uw behoeften ook zijn, met behulp van de technologieën van verschillende aanbieders stellen we een oplossing voor u samen die perfect geïntegreerd kan worden in uw bestaande omgeving.

Onze oplossingen Onze drie types oplossingen in detail:

Public cloud

  • Alles-in-een telefonieoplossingen, gehost en beheerd door Orange zelf

  • Uitbreidbaar:
    van de basisbehoeften van een telefooncentrale tot de geavanceerde functies van een callcenter

  • Integratie met MS Teams en uw professionele tools

Specifiek communicatiebeheer

  • Toepassingsgericht spraakgestuurd platform (multi-vendor/gehost of op locatie)

  • Geïntegreerde samenwerkingssuite of integratie van MS Teams

  • Mobiele integratie en SIP Trunking

  • Omnichannel contactcenter

Bevordering van de samenwerking:

  • Samenwerkingstools (Microsoft Teams, Cisco Webex)

  • Uitrusting voor seminaries en vergaderzalen (camera's, geluid, schermen enz.)

  • Delen van content en digitalisatie (digitalisering van documentatie, automatisering van documentenstromen enz.)

ACEG Zij schonken ons hun vertrouwen

Deze klant wilde zo dicht mogelijk bij zijn klanten staan.

Onze oplossing? Een PBX en contactcenter in de cloud, die volledige locatieonafhankelijkheid biedt zodat hun werknemers altijd en overal beschikbaar zijn.

Meer weten over de Public Cloud-oplossing van ACEG

Samenwerking op maat We zijn trots dat deze bedrijven ons als partner kozen

Logo de SHARP, spécialiste en technologies et solutions électroniques Logo de SHARP, spécialiste en technologies et solutions électroniques
Logo de Microsoft Teams, plateforme collaborative et de visioconférence de Microsoft Logo de Microsoft Teams, plateforme collaborative et de visioconférence de Microsoft
Logo de Cisco, leader en solutions réseaux, télécommunications et cybersécurité Logo de Cisco, leader en solutions réseaux, télécommunications et cybersécurité
Logo d'Atos Unify, expert en communications et solutions de collaboration d'entreprise Logo d'Atos Unify, expert en communications et solutions de collaboration d'entreprise
Logo de Mitel, spécialiste en solutions de téléphonie d'entreprise et de communications unifiées Logo de Mitel, spécialiste en solutions de téléphonie d'entreprise et de communications unifiées
Logo de Poly, expert en équipements audiovisuels et solutions de collaboration professionnelle Logo de Poly, expert en équipements audiovisuels et solutions de collaboration professionnelle
Logo de Cloud Telephony Orange, solution de téléphonie dématérialisée d'Orange pour les entreprises Logo de Cloud Telephony Orange, solution de téléphonie dématérialisée d'Orange pour les entreprises

Onze waardepropositie Waarom Orange kiezen voor uw UC&C-oplossing?

Multi-vendor approach

We putten uit een ruime waaier oplossingen van diverse marktleiders en stellen een oplossing voor die optimaal beantwoordt aan de behoeften van uw bedrijf.

Expertise

U wordt met raad en daad bijgestaan door een team van gecertificeerde experts in telecom- en UC&C-oplossingen.

Eén loket

De optimalisering van uw UC&C-omgeving is onlosmakelijk verbonden met uw connectiviteitsoplossing. In onze aanpak combineren we het beste van beide werelden.

Whitepaper Wilt u meer weten over de uitdagingen van de digitale transitie op de werkplek?

Ontdek hoe u van uw bedrijf een digitale, goed beveiligde werkplek maakt die aan alle verwachtingen van uw medewerkers beantwoordt.

In deze whitepaper geven we u een overzicht van de gevolgen voor uw bedrijf en enkele tips om van uw transitie naar de 'nieuwe werkwereld' een succes te maken.

Whitepaper downloaden

Geïnteresseerd Neem contact met ons op

Hulp nodig bij het maken van uw keuze?

Wenst u meer inlichtingen of kunt u wel wat goede raad gebruiken? Neem contact op met een van onze Business Advisors

Hallo, geïnteresseerd 
in ons aanbod?

Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht

Een adviseur belt je terug.