Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
deSingel is een van de meest vooraanstaande cultuurhuizen van het land. Maar bovenal is het een plek waar medewerkers van diverse kunstorganisaties erg mobiel werken. “Orange levert zowel een uitstekend bereik als een uitstekende dienstverlening”, aldus zakelijk leider Pierre Van Diest.
“Binnen onze gebouwen huisvesten wij onder meer het Koninklijk Conservatorium, een muziek- en dansgezelschap, het Vlaams Architectuurinstituut en een restaurant”, vertelt Pierre Van Diest. “Omdat die kunstorganisaties allemaal dezelfde telecominfrastructuur gebruiken, zochten wij een kostenefficiënte operator die deze organisaties apart kon factureren.”
Orange slaagde er als enige in om al deze deelorganisaties rechtstreeks te factureren. “Dat maakte voor ons een groot verschil”, aldus Pierre Van Diest. “Als centrale organisatie houden we ons liever niet bezig met telecomkosten doorfacturen naar nevenorganisaties.”
Naast de dienst is ook de communicatie zelf efficiënt. “Orange leverde betere tarieven, en vaak is de communicatie gratis”, stelt de zakelijk leider. “Binnen mijn organisatie kunnen vijftig mensen met hun simkaart gratis naar elkaar bellen, op vaste en mobiele toestellen”, vertelt hij. “Dat is nodig want mensen zijn vaak onderweg, zowel binnen als buiten het gebouw.”
Ook mobiele data zijn van tel. Met hun smartphone, waarover elke mobiele werker bij deSingel beschikt, boeken ze ruimtes en personeel via een toepassing op Salesforce.com.
Bovenal zorgde Orange ook voor een optimale ontvangst en dekking op de site van deSingel zelf. Van Diest: “In de letters D en L van ‘deSingel’, die in het groot op ons gebouw prijken, zitten antennes van Orange ingebouwd. Orange heeft dus geïnvesteerd in optimale dekking met respect voor de architecturale waarde van ons gebouw.” Naast de mobiele telefonie wordt overigens ook de vaste telefonie binnen deSingel door Orange verzorgd.
“Orange biedt dus niet alleen aantrekkelijke tarieven. Het bedrijf zorgt voor een goed bereik, en deed daar ook inspanningen voor. Daarnaast zijn ze erg klantgericht inzake de facturatie, die rechtstreeks wordt geregeld met al onze nevenorganisaties”, stelt Pierre Van Diest. “We zijn erg tevreden over hun dienstverlening. Je kan dus gerust stellen dat wij efficiënter werken dankzij Orange.”
Orange hanteert dan ook een eenvoudig principe. Medewerkers moeten overal en altijd in de beste omstandigheden kunnen bellen, e-mails raadplegen, toegang hebben tot hun apps of surfen. Connectiviteit is namelijk de basis om Enterprise Mobility verder uit te bouwen in ondernemingen. Mobiele toestellen, beheerplatformen en apps: ze steunen allemaal op een goede bereikbaarheid.
Wil u ook efficiënter werken? Contacteer uw accountmanager.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons