Voor Roxi Business Software maakt klantenservice het verschil

12.05.2021

Als kmo met een twintigtal medewerkers is Roxi Business Software erg wendbaar, en dat verwacht de zaakvoerder ook van zijn telecomoperator. “Mijn contactpersoon bij Orange kent me. Ik moet niet steeds van nul beginnen. Een wereld van verschil.”

Roxi Business Software is een snel groeiende start-up. Het bedrijf startte begin 2020 en telt intussen 18 vaste medewerkers. “Onze specialisatie is software voor ondernemers en zelfstandigen. Wij helpen hen op administratief vlak met offertes, facturen, betalingen en herinneringen”, vertelt zaakvoerder Olivier Delannoy, die instaat voor de verkoop, financiën, HR en het telecomgebruik binnen de organisatie.

 

Alles bij één operator

Orange biedt met Shape & Fix het hele plaatje aan: vaste lijn, mobiele abonnementen, internet en televisie. Zo’n convergent aanbod zorgt er niet enkel voor dat uw medewerkers altijd en overal kostenefficiënt verbonden zijn, maar past zich ook makkelijk aan de noden van uw bedrijf aan. “Alles zit bij één operator, makkelijk en overzichtelijk”, stelt Delannoy. De diensten die Roxi Business Software van Orange afneemt, werden de voorbije maanden stelselmatig uitgebreid. Zo ging het aantal mobiele abonnementen de hoogte in. “Als je vertrouwen hebt in je leverancier, teken je ook makkelijk voor meer diensten in”, verduidelijkt Delannoy. “Misschien kan je bij een andere telecomaanbieder een iets goedkoper aanbod krijgen, maar dat is vaak tijdelijk. Meestal gaat dat dan ook nog ten koste van de service waar je als klant van kan genieten.”

 

Dienstverlening maakt verschil

Olivier Delannoy weet uit ervaring dat telecomproducten van diverse telecomaanbieders sterk op elkaar lijken. “Het is de dienstverlening die het verschil maakt”, stelt hij resoluut. “Ik kan bij Orange terugvallen op één vaste contactpersoon. Dat is makkelijk, als ik iets nodig heb, moet ik niet van nul beginnen aan de telefoon. Als mijn contactpersoon niet bereikbaar of aanwezig is, komt mijn vraag of verzoek terecht bij een collega die mijn situatie en bedrijf eveneens goed kent. Dat lijkt evident, maar is het niet. Vaak verdwaal je als zaakvoerder op de klantendienst van je operator, maar dat is niet zo bij Orange.”

 

Vaste adviseurs van bij de start

Delannoy krijgt met zijn kleine, maar snelgroeiende bedrijf dezelfde service als de grotere klanten. “Van bij de start had ik een vaste klantenadviseur ter beschikking. Ik zou het niet anders willen. De groei van een bedrijf brengt veranderingen met zich mee: er komen mensen bij of vallen nummers weg. Als klant wil je dat zulke zaken snel worden opgelost. Ik verwacht immers dezelfde standaard qua service die ik mijn eigen klanten geef. Bij Orange gebeurt dit heel correct en dat is fijn werken.”

 

Ontdek onze all-in-one-oplossing Shape & Fix

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.