De Service Manager: betrouwbaar aanspreekpunt op maat van uw bedrijf

28.04.2021

Het Business Experts Team (BET) van Orange is een volleerde chef-kok die met de beste telecomingrediënten een driesterrenmenu voor uw business op tafel tovert. Een van de sleutelfiguren van het BET is de Service Manager. Die fungeert als onmisbare schakel tussen uw business en de waaier aan professionele oplossingen van Orange.

Wanna BET?

Bij Orange betekent klantenservice meer dan een vriendelijk antwoord op uw vragen. Uw persoonlijke Business Experts Team (BET) staat u met raad en daad bij. U kan altijd en overal op het BET rekenen voor persoonlijke begeleiding, technische ondersteuning, innovatief inzicht en professioneel advies. Een van de sleutelfiguren van het BET is de Service Manager. Hij of zij fungeert als een onmisbare schakel tussen uw business en de waaier aan professionele oplossingen van Orange.

 

Vast aanspreekpunt

De Service Manager helpt u met het dagelijkse management van uw business en is binnen het Business Experts Team het unieke aanspreekpunt voor al uw vragen. Deze specialist onderneemt actie om snelle en professionele hulp te verlenen en staat te popelen om u te ondersteunen om nieuwe mogelijkheden te implementeren in uw business. 

De Service Manager van het BET kent de noden van uw business door en door, verzamelt alle informatie van uw bedrijf en brengt uw bedrijfsprocessen in kaart. Bovendien brengt hij of zij u snel in contact met andere afdelingen binnen Orange, zoals collega’s van Business Support en de technische medewerkers van Engineering. 

 

Welke pack past het best bij u?

Dé Service Manager bestaat niet. Orange biedt daarom vier verschillende Service Manager-packs aan: elk met een eigen unieke aanpak en timing, op maat van de noden van uw business. De packs zijn zo ontworpen dat u makkelijk zelf kan bepalen waar uw zaak het best mee kan groeien.

  • Verkiest u een reactieve of een proactieve aanpak van de Service Manager? 
  • Welke timing wenst u op het vlak van rapportage en opvolging: tweejaarlijks, per kwartaal, maandelijks of op maat? 
  • Droomt u ervan te innoveren en de creativiteit van uw producten en projecten aan te scherpen? Of hebt u enkel heldere rapporten nodig van uw projecten, issues en acties? 

 

Orange biedt u twee verschillende manieren van aanpak:

  1. De probleemoplossende aanpak met Entry Level Service Packs:
  • Orange Professional
  • Orange Comfort
  1. De proactieve, geavanceerde aanpak met consulting:
  • Orange Premium
  • Orange Tailor-made

Welke pack u ook kiest, één ding is zeker: met het Business Experts Team van Orange staat u er nooit alleen voor.

 

De specialisten van het Business Experts Team en de verschillende Service Manager-packs staan klaar voor u en uw zaak.

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.