Hybride werken: wat is de impact op uw organisatie?

30.06.2021

Werknemers willen vandaag zowel thuis als op kantoor kunnen werken. Maar welke impact heeft dit op uw organisatie? En hoe combineert u dit met een klantgerichte omnichannel aanpak? Ontdek het in onze whitepaper.

Thuis, op kantoor of op locatie. Als het van de werknemers afhangt, combineren ze graag verschillende werkplekken, afhankelijk van de taak die ze moeten uitvoeren. In theorie klinkt dit hybride werken als een ideale oplossing, maar voor veel bedrijven blijkt dit toch wel een uitdaging te zijn.

Zo gaan uw klanten er bijvoorbeeld steeds vaker van uit dat ze zowel online als offline contact kunnen opnemen met uw medewerkers. Maar hoe zorgt u ervoor dat die omnichannel aanpak ook bij telewerk standhoudt? Wat is de impact op uw IT-processen? Welke tools hebt u nodig zodat uw medewerkers vlot (samen)werken en via verschillende kanalen beschikbaar blijven voor uw klanten? 

In onze whitepaper staan we stil bij de impact van telewerk op uw organisatie. We geven u ook enkele praktische richtlijnen om hybride werk vlot te laten verlopen.

 

Download de whitepaper

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.