Wat als een medewerker een nieuwe smartphone nodig heeft?

15.04.2020

Voor een nieuwe bedrijfstelefoon of het omwisselen van een voucher, kan u normaal gezien steeds in onze shops terecht. Nu de winkels gesloten zijn, hebben we een online equivalent voor deze diensten, zodat u en uw medewerkers het huis niet moeten verlaten.

1. Een medewerker heeft een nieuwe smartphone nodig

Meld u aan in de klantenzone. Via deze weg kan u uw keuze maken uit een ruime selectie smartphones. U geniet van speciale condities én uw bestelling wordt gratis geleverd op een door u gekozen adres in België.
 

2. Ik wil een voucher gebruiken om een smartphone aan te kopen

Kies eerst een toestel uit de selectie op onze website. Neem een duidelijke foto van uw voucher en mail deze, samen met de gegevens van het gekozen toestel, naar onze klantendienst. Vergeet ook niet het leveringsadres op te geven.
 

3. Een voucher is vervallen of vervalt binnenkort

Onze klantendienst kan u een nieuwe voucher opsturen. Neem een duidelijke foto van de voucher die dreigt te vervallen en mail deze naar onze medewerkers. Geef aan dat u graag nieuwe vouchers ontvangt. Wij leveren deze gratis op een door u gekozen adres in België.

 

Hebt u verdere vragen over onze dienstverlening? Neem contact op met onze klantendienst.

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.