Fixed Mobile Unification

Integratie mobiele en vaste telefonie voor grote bedrijven

Fixed Mobile Unification (FMU) creëert de perfecte symbiose tussen uw vaste en mobiele telefoons. FMU biedt u namelijk de mogelijkheid om uw mobiele telefoons in uw telefooncentrale te integreren. Het resultaat: al bij hun eerste telefoontje krijgen uw klanten en zakenrelaties meteen de juiste persoon in uw bedrijf aan de lijn.

Wat is Fixed Mobile Unification ?

De troeven van Fixed Mobile Unification

Totale toegankelijkheid

Een gemiste oproep is een gemiste kans! FMU schakelt alle inkomende oproepen door naar het mobiele of het vaste toestel van een medewerker … of naar allebei.

Een goed evenwicht tussen werk en privé

In professionele modus krijgt u zowel persoonlijke als professionele oproepen binnen. In privémodus worden alleen uw persoonlijke telefoontjes naar uw mobiel toestel doorgeschakeld. Andere oproepen kunnen naar een collega worden doorgeschakeld.

Stabiele en betrouwbare nummers

Meerdere telefoonnummers op uw visitekaartje vermelden? Niet nodig. Uw professionele nummer is ook beschikbaar op uw mobiel toestel en volgt u overal. In het geval van een functiewijziging, wordt het bestaande vaste nummer toegekend aan een ander mobiel toestel.

Optimaliseer uw communicatiebeheer

U kunt uw bestaande telefooncentrale gebruiken om de toestroom van vaste en mobiele oproepen te beheren. U beslist gewoon om de oproep naar het vaste toestel  of het mobiele toestel te sturen (of naar allebei).

Maximale focus op uw business

Webinterfaces voor uzelf en uw medewerkers, geautomatiseerde processen en een professionele installatie. Alles is er om u het werk zo eenvoudig mogelijk te maken, zodat u meer tijd vindt om u te focussen op uw business.

Wat kan FMU voor u doen?

Eén nummer

Gebruik hetzelfde nummer op uw vaste telefoon en op uw mobiel toestel voor al uw oproepen. Gebruik uw professionele voicemail voor al uw professionele oproepen.

Mobiele activiteit

Als u midden in een gesprek zit op uw mobiel toestel, ziet uw assistent dat op zijn vast toestel.

Persoonlijke/professionele agenda

Switch eenvoudig tussen privé- en professionele modus.

Dubbele beltoon

U kunt instellen dat uw vaste telefoon en mobiel toestel gelijktijdig rinkelen als u een telefoontje krijgt.

Geen onderscheid tussen vast en mobiel

Een persoon die u op uw mobiel nummer belt, kan uw vaste telefoon doen rinkelen.

Doorschakelen via verkorte nummers

Schakel een klant of contact door naar de juiste persoon. En dat rechtstreeks op uw mobiel toestel met behulp van verkorte nummers.

Plug & Play

Dit systeem werkt op gelijk welk mobiel toestel zonder extra software en kan geïntegreerd worden  in gelijk welke IP PBX-centrale.

Oplossing op maat

Er wordt een speciaal platform geconfigureerd en verbonden met uw telefooncentrale om een maximale beschikbaarheid en flexibiliteit te garanderen.

Aanvullende diensten

Fixed Mobile Unification van Orange is een oplossing die  u perfect kunt afstemmen op uw specifieke behoeften, in overleg met onze experten.

Enkele voorbeelden:

FMU in roaming

De dienst kan zo aangepast worden dat u ze overal in Europa kunt gebruiken.

Split billing

Afhankelijk van de status van de gebruiker van FMU (privé/professioneel), kunnen de kosten gedeeld worden tussen werknemer en werkgever.

Opnemen van mobiele gesprekken

Dankzij FMU kunt u uw mobiele gesprekken opnemen zoals u dit op een vast toestel doet.

Gerelateerde diensten

Mobiline

Mobiline biedt hetzelfde soort diensten aan in een standaardpakket voor kleinere ondernemingen.

Optimale indoordekking

Overal signaal, zelfs op de plaatsen in uw gebouwen die niet gedekt zijn.

Meer info over Indoor Coverage

Beveilig en beheer uw mobiele vloot

Droomt u ervan het dagelijkse beheer en de beveiliging van uw mobiele apparaten te vereenvoudigen? Onze oplossingen MDM en Mobile Security zijn het overwegen waard!

Meer over onze oplossingen om uw apparaten te beheren en beveiligen.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht