Onze experten staan altijd voor u klaar

24.05.2013

Hebt u een vraag over uw factuur, wil u graag weten of uw abonnement wel nog steeds bij uw bedrijf past of bent u op zoek naar een oplossing om telewerk vlotter te laten verlopen? Wat uw vraag ook is, onze medewerkers staan steeds voor u klaar. 

Goed om te weten

Ons mobiele en internetaanbod voor bedrijven evolueert.

Sinds 22 april 2024 hebben we ons mobiele en internetaanbod voor bedrijven gewijzigd. Deze evolutie is er gekomen door naar u te luisteren. Ons nieuw aanbod bestaat dan ook uit producten en diensten die nog beter aansluiten bij uw huidige behoeften. Sommige van onze artikelen en video's verwijzen naar onze vorige tarieven. Deze abonnementen zijn niet langer beschikbaar voor nieuwe businesscontracten vanaf 22 april 2024. U kan uw huidige abonnement behouden of onze pagina met het nieuwe aanbod bezoeken voor meer informatie.
 

Bij Orange vinden we het belangrijk dat onze klanten kunnen groeien, en daarom willen we hen met raad en daad bij staan. Customer care is geen loos begrip, maar een allesomvattende service die we graag aan onze klanten aanbieden.

 

Team van experten

Om onze klanten optimaal te kunnen bijstaan in hun groei, zorgen we dat er voor elke klant een Business Experts Team klaarstaat. Dit team bestaat uit verschillende rollen. De klantendienstmedewerker staat in voor het dagelijkse beheer van de mobiele vloot. De accountmanager beantwoordt commerciële vragen en de servicemanager is verantwoordelijk voor de klantervaring en de continue monitoring en rapportering. Daarnaast zijn er ook nog de customer project leader die al de activiteiten voor en bij de klant coördineert, en een presales solution advisor, die de klant proactief wijst op nieuwe oplossingen en producten.

Deze experts werken onderling nauw samen. Binnen het team heeft de klant een vast aanspreekpunt, dat elke vraag bij de juiste expert neerlegt. Met deze allesomvattende aanpak bouwen we aan langetermijnrelaties, als partners.

 

Online én offline

Onze klanten kunnen natuurlijk ook steeds in de Klantenzone terecht. Via dit handige online platform kunnen ze heel wat administratieve zaken zelf regelen. Abonnementen activeren, aanpassen of stopzetten, nieuwe simkaarten of nummers aanvragen, hun facturatie nauwgezet opvolgen… De Klantenzone bevat tal van functionaliteiten waarmee onze klanten zelf aan de slag kunnen gaan.

Dit betekent echter niet dat u als klant niet bij onze klantendienst kan aankloppen met vragen rond de administratie van uw mobiele bedrijfstoestellen. Integendeel. Onze medewerkers staan steeds voor u klaar. U bereikt hen makkelijk via deze weg:

 

Ook graag samenwerken met een Business Expert Team van Orange? Ontdek snel wat deze samenwerking voor uw bedrijf kan betekenen.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht