"Bereikbaarheid is voor ons letterlijk van levensbelang."

25.11.2016

Het UZ Brussel krijgt maandelijks meer dan 110.000 inkomende oproepen en 50.000 uitgaande gesprekken te verwerken. Niet één van die oproepen mag verloren gaan.

Het eerste contact dat veel patiënten met het UZ Brussel maken, is telefonisch. Bijvoorbeeld als ze bellen om een afspraak met een dokter te maken of bij spoedgevallen. Elk van die oproepen is belangrijk: niet één oproep mag verloren gaan door een overbelast netwerk of een defecte lijn.

Het UZ Brussel koos voor Orange. Eric Pattyn, Manager Systeembeheer van het universitair ziekenhuis, legt uit waarom: "We weten dat Orange de juiste knowhow en schaalgrootte in huis heeft om al ons telefoonverkeer in goede banen te leiden."

De oplossing bestaat uit een redundante installatie. Als bijvoorbeeld door graafwerken de koperverbinding beschadigd wordt, is het universitair ziekenhuis nog altijd bereikbaar en kunnen ze nog altijd bellen.

 

Meer weten? Lees hier de testimonial van UZ Brussel.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht