Direct Carrier Billing laat uw werknemer toe digitale aankoop te betalen via zijn mobiele factuur. Dit wordt onder andere gebruikt voor applicaties, websites, market stores, en andere digitale aankopen.
Hoe kan uw werknemer deze diensten herkennen?
Screen shot hosted by Orange *
*Bij een eenmalige aankoop wordt “abonneren” vervangen door “kopen”.
*Opgelet: sommige partners bieden een gepersonaliseerde betaalpagina aan.
*Als hij deze dienst via wifi gebruikt, ontvangt hij via sms een beveiligingscode die hij moet invoeren voor een beveiligde betaling van zijn aankoop.
Hoe uitschrijven?
Via onderstaande link kan uw werknemer zich uitschrijven maar gelieve hem ervan te vergewissen dat hij op het Orange netwerk (3G/4G) zit indien hij op deze link klikt.
http://mdsp.mobistar.be/w-ha/app-am-oml/node?l=nl
Hoe kan uw werknemer deze diensten blokkeren*?
Om deze dienst te blokkeren, gaat uw werknemer My Orange-app naar “Tarief en opties”, onder “Andere opties” vindt hij “Blokkering multimedia aankopen”. Bij problemen kan hij ons bereiken via het nummer 5000 (gratis, met zijn Orange-nummer).
*Opgelet, dergelijke blokkering verhindert het mobiel betalen van bus-, tram- en parkeerticket en andere diensten.
Orange, Proximus en Base hebben gedragsregels opgesteld voor Direct Carrier Billing diensten aangeboden door derden.
Heeft deze pagina u verder geholpen?