Waarom heb ik een buiten bundel?

Uw verbruik buiten volume is het bedrag dat u wordt aangerekend bovenop uw abonnementskosten voor:

  • Oproepen, sms'jes, mms of internetverbindingen die niet inbegrepen zijn in uw abonnement of volume. Bijvoorbeeld: oproepen naar speciale nummers zoals 1207, 0900, sms'jes naar verkorte nummers, enz.
  • Het overschrijden van uw maandelijkse abonnement. Voorbeeld: u hebt 2u belwaarde naar alle netwerken maar uw beltijd bedraagt 2u30 in totaal.

In de My Orange-app vindt u dit bedrag terug onder de titel "buiten bundel".

 

Wordt mijn verbruik in de My Orange-app en Klantenzone onmiddellijk bijgewerkt?

Neen. De tijd die het in beslag neemt om uw verbruik bij te werken, is afhankelijk van wat u precies verbruikt:

  • Nationale oproepen en sms'jes zijn zichtbaar na enkele uren.
  • Verbruik van surfvolume is onmiddellijk zichtbaar.
  • In het buitenland kan het tot 48 uur duren voor uw verbruik bijgewerkt is.
  • Voor multimedia-aankopen (bv. Google Play) kan het tot enkele dagen duren.

Let op: als u meerdere nummers op één factuur hebt staan, ziet u in de app enkel het verbruik van het nummer waarmee u de app opent. Om een overzicht van alle nummers te krijgen, ga naar uw Klantenzone. De getoonde gegevens zijn louter informatief en vervangen uw factuur niet.



Heeft deze pagina u verder geholpen?