Waarom heb ik geen netwerkverbinding in België?

Lukt het niet meer om uw smartphone te verbinden met het mobiel netwerk van Orange? We raden u aan om eerst het volgende te proberen:

  • Bekijk uw verbruik. Misschien heeft u al uw maandelijkse surfvolume opgebruikt.
  • Is uw 3G- of 4G-optie correct geactiveerd op uw gsm? U kan ook proberen om ze te deactiveren en opnieuw te activeren.
  • Herstart uw smartphone om de automatische configuratie van uw toestel te activeren.
  • Test uw simkaart eens in een ander toestel om te bepalen of het een probleem is met het netwerk of uw smartphone.

 

Goed om te weten

Bent u een nieuwe klant bij Orange of heeft u uw smartphone in een andere winkel gekocht? Dan ligt het probleem met uw mobiele internetverbinding waarschijnlijk aan uw APN-instellingen (Access Point Name). Om uw toestel correct in te stellen, raden we u aan om onze online configuratietool te raadplegen.
Op deze pagina doet u het volgende:

  • Duid het model van uw smartphone aan
  • Klik op het logo ‘Internet’
  • Kies voor de automatische instelling (indien beschikbaar voor uw toestel) of manueel
  • En volg de instructies


Heeft deze pagina u verder geholpen?