U ontvangt ongewenste oproepen of berichten van een bepaald verkort nummer?
Indien het gaat om een verkort nummer, verzend u een bericht met de boodschap STOP naar dit nummer.
Indien u reeds STOP heeft gestuurd, maar nog steeds betalende berichten blijft ontvangen, kunt u contact opnemen worden met de Klantendienst. Er wordt dan contact opgenomen met de provider van dit premiumnummer. U wordt hiervan op de hoogte gehouden.
Wat als u niet 1 nummer wenst te blokkeren maar een bepaald type communicatie (oproepen, sms’jes, mms’jes, …)?
U wenst risico’s op ongewenste communicaties uit te sluiten of verrassingen op uw factuur te vermijden. Dan zijn er - afhankelijk van uw vraag - verschillende oplossingen mogelijk, zie tabel hieronder.
Let op: deze blokkeringen gelden steeds voor een type, niet voor één specifiek nummer.
Wie kan er een (de)blokkering aanvragen?
Alleen de Fleet Manager kan (de)blokkeringen aanvragen.
Wat als u een noodnummer moet bellen?
Noodnummers worden niet geblokkeerd.
Heeft deze pagina u verder geholpen?