Hoe blokkeer ik inkomende oproepen?

U ontvangt ongewenste oproepen of berichten van een bepaald verkort nummer?

Indien het gaat om een verkort nummer, verzend u een bericht met de boodschap STOP naar dit nummer.

Indien u reeds STOP heeft gestuurd, maar nog steeds betalende berichten blijft ontvangen, kunt u contact opnemen worden met de Klantendienst. Er wordt dan contact opgenomen met de provider van dit premiumnummer. U wordt hiervan op de hoogte gehouden.

Wat als u niet 1 nummer wenst te blokkeren maar een bepaald type communicatie (oproepen, sms’jes, mms’jes, …)?

U wenst risico’s op ongewenste communicaties uit te sluiten of verrassingen op uw factuur te vermijden. Dan zijn er - afhankelijk van uw vraag - verschillende oplossingen mogelijk, zie tabel hieronder.

Let op: deze blokkeringen gelden steeds voor een type, niet voor één specifiek nummer.

Wie kan er een (de)blokkering aanvragen?

Alleen de Fleet Manager kan (de)blokkeringen aanvragen.

Wat als u een noodnummer moet bellen?

Noodnummers worden niet geblokkeerd.



Heeft deze pagina u verder geholpen?