Overslaan en naar de inhoud gaan

Cloud Telephony Vrij van alles, altijd verbonden

  • Flexibele telecom: op maat van uw bedrijf

  • Geen gemiste oproepen: altijd bereikbaar

  • Online beheer: eenvoudig en plug-and-play

  • Reken op onze experts: voor uw telecom- en ICT-behoeften

  • Voor teamwork: thuis en onderweg

Een virtuele telefooncentrale op maat van uw kmo

Altijd bereikbaar zonder dure telecominvesteringen? Dat kan ook voor kleine ondernemingen! Maak kennis met Cloud Telephony, de virtuele telefooncentrale bij Connected Business. Connected Business is ons all-in-one telecomaanbod voor uw bedrijf. Deze formule biedt u zowel stabiliteit als flexibiliteit, met vaste en mobiele telefonie- en internetoplossingen. De virtuele telefooncentrale Cloud Telephony voegt daar nu ook een optimale bereikbaarheid aan toe.

Kiezen voor Cloud Telephony, dat is kiezen voor:

Extra toegevoegde waarde voor uw bedrijf

U bent bereikbaar - altijd en overal.

Flexibiliteit

Uw telecom past zich aan uw bedrijf aan, en niet omgekeerd.

Optimaal samenwerken

Laat uw medewerkers samenwerken, ook buiten de kantoormuren.

Eén partner voor uw telecom en uw ICT

Dankzij onze one-stop-shop-oplossing hoeft u slechts 1 partner te contacteren.

Eenvoudig dagelijks beheer

Wij volgen de technische kant op, het dagelijks beheer doet u snel zelf.

Is een virtuele telefooncentrale iets voor mijn bedrijf?

Hybride werken: is dit geschikt voor jouw bedrijf?

Lees ons e-book

Graag een volledig overzicht van de mogelijkheden en de voordelen van Cloud Telephony? Download hier ons e-book.

Download e-book

Beluister onze audioblog

Benieuwd wat Cloud Telephony voor uw bedrijf kan doen? Onze audioblog vertelt het u. Beluister hem hier.

Beluister audioblog

Meer weten over Cloud Telephony?

Telefonie op maat van uw kmo en uw medewerkers

Mist u als bedrijf liever geen enkele oproep, ook als uw medewerkers even niet bereikbaar zijn of als ze thuis aan de slag zijn? Dan is Cloud Telephony dé telefonie-oplossing voor uw kmo.

Virtueel bellen: vier grote voordelen van Cloud Telephony

80 % van alle bedrijfscommunicatie verloopt via telefoon. Hoe combineert u dit met werknemers die steeds vaker kiezen voor thuis- of telewerk? Met Cloud Telephony. Ontdek de 4 grote voordelen van onze virtuele telefooncentrale.

Traditionele telefooncentrale of telefooncentrale in de cloud ?

Vele bedrijven, groot en klein, nemen afscheid van hun oude telefoonsystemen en kiezen voor een telefooncentrale in de cloud. Oplossingen zoals Cloud Telephony zijn aantrekkelijk, zeker voor kleinere bedrijven.

Wat vinden onze klanten van Cloud Telephony?

Dieter Goderis

Onze medewerkers werken op verschillende locaties, maar dankzij Cloud Telephony blijven ze met elkaar verbonden. Of ze nu thuis, op kantoor of elders werken: ze kunnen alle functionaliteiten gebruiken – handig in tijden waarin telewerken het nieuwe normaal is! Extra voordeel: geen telefooncentrale meer op kantoor betekent geen zorgen meer over onderhoud of updates.

Dieter Goderis
general manager ACEG
Sven Van den Eynde

Vroeger hadden we een klassieke telefooncentrale, maar die was duur en vroeg toch geregeld onderhoud. Sinds we de overstap maakten naar Cloud Telephony hoeven we ons daarover geen zorgen meer te maken: Orange regelt het allemaal, zonder dat er hoge kosten bij komen kijken. Dankzij Cloud Telephony zijn we ook beter bereikbaar en verloopt alle communicatie vlot en efficiënt.

Sven Van den Eynde
digitaal verantwoordelijke Trakat

Geïnteresseerd Klaar voor Cloud Telephony?

Verkiest ook u de voordelen van een virtuele telefooncentrale? Dan vertellen we u graag meer over Cloud Telephony.

Hallo, geïnteresseerd 
in ons aanbod?

Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht

Een adviseur belt je terug.