Orange Data Analytics video Zet uw gegevens om in strategische inzichten
Dankzij de krachtige oplossing Data Analytics, stelt Orange u in staat een bron van informatie te exploiteren dat tot nog toe onbenut bleef en verrijkt zo uw Business Intelligence.
Hoe ?
Dankzij het mobiel netwerk worden miljoenen gegevens in real time omgezet in statistische indicatoren. Dit alles met een garantie van totale anonimiteit door het definitief schrappen van persoonlijke gegevens. Dit stelt u in staat te analyseren met welke frequentie bepaalde plekken worden bezocht en hoe de mensen zich verplaatsen.Deze output kan worden gecombineerd met uw bestaande bedrijfsgegevens.
Het resultaat ?
U krijgt nieuwe inzichten over uw (potentiële) klanten of bezoekers en hun gedrag, waardoor u uw diensten, infrastructuur en communicatie kunt optimaliseren.
Uw voordelen Waarom kiezen voor Orange Data Analytics ?
Aanbod en dienstverlening verbeteren
- Personeel beheren volgens piekuren
- Voorraden afstemmen op bezoekersstromen
Marketingefficiëntie boosten
- Producten en dienstverlening afstemmen op het profiel van de klant
- Klantervaring personaliseren per bedieningsgebied
- Gericht adverteren
Optimalisatie van uw data
Tijd- en kostenbesparend (in vergelijking met traditionele onderzoeken)
- Geen logistiek of investeringen nodig
- Geen aanwezigheid ter plaatse vereist
Flexibiliteit data
- Beschikbaar 365/24/7
- Filtermogelijkheden op basis van geografisch gebied (internationaal), periode of andere criteria
100% betrouwbaar
- Grotere steekproef dan bij straatinterviewse
Zowel binnen als buiten - Anonieme data dankzij goedgekeurde algoritmes
- Volledig in lijn met de GDPR
Oplossingen op maat voor elke behoefte Tools om je publiek te analyseren, meten en begrijpen.
Mobiliteit
Bewegingsstromen in een bepaald gebied analyseren
Evenementen en toerisme
Aantal bezoekers meten en bezoekers segmenteren
Retail
Uw bezoekers en hun gedrag beter begrijpen
Geomarketing
Impact van een evenement/promotie meten
Verwante artikelen
Stad Luik brengt toeristenstroom in kaart met data
Data delen om voorsprong te nemen