De Klantenzone van Orange is een digitale tool die u helpt bij het beheer van uw volledige mobiele vloot. Naast enkele evidente mogelijkheden, zoals het opvolgen van uw facturen en betalingen, kan u als gebruiker van de Klantenzone ook heel wat administratieve aanpassingen zelf regelen. Wachten tot een helpdeskmedewerker beschikbaar is? Dat is verleden tijd.
Zelf aan de slag met onze handleidingen
De voorbije jaren heeft de Klantenzone van Orange een ware transformatie ondergaan. Processen werden efficiënter, het design werd gebruiksvriendelijker. Om de gebruikservaring van onze klanten nog verder te optimaliseren, voorzien we ook handleidingen die onze klanten stap per stap door de Klantenzone heen leiden.
- Toestel of simkaart bestellen
Nieuwe medewerker die uw kmo komt versterken? Of een nieuwe smartphone voor één van uw collega’s? Via de Klantenzone bestelt u snel wat u nodig hebt. U krijgt een gedetailleerd overzicht van alle mogelijkheden en laat uw bestelling makkelijk op het juiste adres leveren.
Bekijk de handleiding
- Nummer toevoegen aan uw vloot
Een nieuw teamlid? Door een nieuw nummer aan te vragen in de Klantenzone en het toe te voegen aan uw vloot, zorgt u ervoor dat uw nieuwe collega snel bereikbaar is.
Bekijk de handleiding
- Extra opties activeren of verwijderen
Eén van uw collega’s moet steeds vaker naar het buitenland? Of kiest u als kmo ook voor hybride werken en hebben uw medewerkers meer mobiele data nodig? Via de Klantenzone voegt u per nummer de juiste opties toe.
Bekijk de handleiding
- Simkaart vernieuwen of overstappen op e-SIM
Een collega verloor zijn smartphone? Of u kocht een nieuw toestel met e-SIM? Via de Klantenzone kan u snel een nieuwe simkaart aanvragen of overschakelen op e-SIM. Zo blijven u en uw collega’s steeds bereikbaar.
Bekijk de handleiding
- Nummer tijdelijk opschorten?
Eén van uw collega’s vertrekt op wereldreis, of u gebruikt een bepaald nummer enkel in een specifieke periode? In de Klantenzone kan u makkelijk aangeven welke nummers een tijdje inactief zullen zijn.
Bekijk de handleiding
- Nummer uit uw vloot verwijderen
Een medewerker verlaat uw kmo, maar wil graag zijn nummer behouden? Via de Klantenzone verwijdert u het nummer uit uw vloot. Wij nemen vervolgens contact op met uw ex-medewerker om zijn nieuwe abonnement te regelen.
Bekijk de handleiding