Innovatieve ICT ondersteunt de groei van ACEG

16.05.2024

Processen digitaliseren, een betere service aan klanten geven én medewerkers productiever laten werken. ACEG deed het allemaal door over te stappen op een nieuw communicatieplatform. Ontdek het verhaal van dit groeiende bedrijf.

ACEG is het grootste keuringsorganisme in Belgische handen. Als erkend organisme neemt ACEG het hele keuringsproces voor zijn rekening, van aanvraag tot uitvoering en rapportering. Lange tijd werden de werkzaamheden van ACEG perfect ondersteund door de virtuele telefooncentrale van Orange Belgium, Cloud Telephony. Deze oplossing bood de medewerkers de flexibiliteit om op verschillende locaties te werken, zonder dat ze aan bereikbaarheid moesten inboeten. Door de schaalbaarheid die eigen is aan Cloud Telephony, kon ACEG zijn activiteiten uitbreiden.

 

Oplossingen die meegroeien

De groei van ACEG bleef echter niet stapsgewijs verlopen. Het bedrijf ging de laatste jaren met grote sprongen vooruit en kreeg andere wensen op het vlak van ICT. Als bedrijven groeien, is het noodzakelijk dat hun ICT-oplossingen met hen meegroeien. Aangezien de samenwerking met Orange Belgium al jaren vlot verliep, kwam ACEG ook met deze vraag bij hen aankloppen. Samen met ACEG gingen de experten van Orange Belgium op zoek naar een oplossing die zowel op de huidige als op de toekomstige noden van ACEG een antwoord kan bieden.

 

Klantenservice centraal

Klantentevredenheid is voor ACEG een topprioriteit. Met digitale oplossingen, zoals het Keuringsplatform, wil het bedrijf keuringsprocessen vereenvoudigen voor haar klanten. Bereikbaarheid is een belangrijke factor in die klantentevredenheid. Op basis van deze twee factoren kozen ACEG en Orange Belgium voor Webex Contact Center, een geavanceerde oplossing voor klantendiensten van Cisco. Deze toepassing combineert doorgedreven digitale klantenondersteuning met de mogelijkheid tot persoonlijk contact. De analyse- en rapportagetoepassingen tonen dan weer waar ruimte voor verbetering is en hoe de klantenservice verder geïnnoveerd kan worden.

 

ACEG aan het woord

Hoe verliep de overgang van Cloud Telephony naar Webex Contact Center? En wat zijn de voordelen van het nieuwe systeem voor ACEG? In onderstaande video vertellen HR Manager Wesley Moreels en Head of Information Technology Dieter Herbots over de succesvolle zoektocht naar een nieuwe ICT-oplossing voor hun bedrijf.

 

 

Uw bedrijf ook klaar voor een volgende stap? Bespreek het met uw accountmanager.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht