Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
ACEG is het grootste keuringsorganisme in Belgische handen. Als erkend organisme neemt ACEG het hele keuringsproces voor zijn rekening, van aanvraag tot uitvoering en rapportering. Lange tijd werden de werkzaamheden van ACEG perfect ondersteund door de virtuele telefooncentrale van Orange Belgium, Cloud Telephony. Deze oplossing bood de medewerkers de flexibiliteit om op verschillende locaties te werken, zonder dat ze aan bereikbaarheid moesten inboeten. Door de schaalbaarheid die eigen is aan Cloud Telephony, kon ACEG zijn activiteiten uitbreiden.
De groei van ACEG bleef echter niet stapsgewijs verlopen. Het bedrijf ging de laatste jaren met grote sprongen vooruit en kreeg andere wensen op het vlak van ICT. Als bedrijven groeien, is het noodzakelijk dat hun ICT-oplossingen met hen meegroeien. Aangezien de samenwerking met Orange Belgium al jaren vlot verliep, kwam ACEG ook met deze vraag bij hen aankloppen. Samen met ACEG gingen de experten van Orange Belgium op zoek naar een oplossing die zowel op de huidige als op de toekomstige noden van ACEG een antwoord kan bieden.
Klantentevredenheid is voor ACEG een topprioriteit. Met digitale oplossingen, zoals het Keuringsplatform, wil het bedrijf keuringsprocessen vereenvoudigen voor haar klanten. Bereikbaarheid is een belangrijke factor in die klantentevredenheid. Op basis van deze twee factoren kozen ACEG en Orange Belgium voor Webex Contact Center, een geavanceerde oplossing voor klantendiensten van Cisco. Deze toepassing combineert doorgedreven digitale klantenondersteuning met de mogelijkheid tot persoonlijk contact. De analyse- en rapportagetoepassingen tonen dan weer waar ruimte voor verbetering is en hoe de klantenservice verder geïnnoveerd kan worden.
Hoe verliep de overgang van Cloud Telephony naar Webex Contact Center? En wat zijn de voordelen van het nieuwe systeem voor ACEG? In onderstaande video vertellen HR Manager Wesley Moreels en Head of Information Technology Dieter Herbots over de succesvolle zoektocht naar een nieuwe ICT-oplossing voor hun bedrijf.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons