Webex Contact Center: revolutie in klantenservice

22.02.2024

Als klanten uw bedrijf contacteren, is het essentieel dat dit contact zo optimaal mogelijk verloopt. Webex Contact Center, een geavanceerde oplossing voor klantendiensten van Cisco, helpt u om een gepersonaliseerde relatie met uw klanten aan te gaan.

Webex Contact Center ondersteunt uw klantendiensten en zorgt voor een betere klantenervaring. Dit platform ondersteunt niet alleen traditionele calls, maar biedt klanten ook de mogelijkheid om contact op te nemen via verschillende digitale kanalen. Uw bedrijf wordt optimaal bereikbaar en voldoet zo aan de verwachtingen van de klant.

 

Digital first

Met Webex Connect, de krachtige CPaaS-oplossing die naadloos geïntegreerd is in Webex Contact Center, kan u de verschillende digitale toegangswegen tot uw bedrijf coördineren. Door de verwerkingscapaciteit van meer dan 15 miljard berichten (chat, tekst en social media) per jaar creëert u zo een optimale omnichannel klantenervaring.

Wat Webex Connect extra aantrekkelijk maakt, is de gebruiksvriendelijke userface die u helpt om alle digitale klantinteracties te beheren en vorm te geven. Dit is bijzonder waardevol voor professionals in contactcenters en softwareontwikkelingsteams.

 

Persoonlijk advies

Met behulp van Webex Bot kan u daarnaast AI-gedreven bots ontwikkelen en zo intelligente en gepersonaliseerde interacties met klanten automatiseren. Deze bots zijn in staat om veelgestelde vragen te beantwoorden en bepaalde taken uit te voeren, zoals het controleren van saldi of het plaatsen van bestellingen, wat zorgt voor een efficiëntere en effectievere klantenservice.

Heeft een klant verdere ondersteuning nodig ? Dan zorgt Webex Contact Center voor een naadloze overgang van de digitale bot naar een live interactie met een medewerker. Hierbij krijgt de medewerker meteen de volledige context van de vraag te zien. Dit zorgt voor een opmerkelijke verbetering van de klantenservice en vermindert de tijd die nodig is om problemen op te lossen.

 

Ruimte voor optimalisatie

Het platform biedt uitgebreide rapportage- en analysemogelijkheden waarmee u elk facet van de digitale klanteninteractie in kaart brengt. Dit omvat activiteiten op de bedrijfswebsite, gesprekken met bots en recente transacties. Op basis van deze informatie kan u de werking van uw klantendienst en uw communicatie nog verder optimaliseren. Hierdoor verhoogt de betrouwbaarheid van uw bedrijf en verlagen de operationele kosten.

 

Innovatie voor elk bedrijf

Webex Contact Center gaat verder dan een gewone contactcentrumoplossing. Als allesomvattend platform zorgt het voor een revolutie in de communicatie tussen klant en bedrijf. Met de omnichannel ondersteuning, AI-gedreven automatisering en uitgebreide analysemogelijkheden, stelt het bedrijven in staat om hun klantenservice te optimaliseren en te innoveren.

 

 

Klaar om met Webex Contact Center de interactie met uw klanten te verbeteren ? Spreek erover met uw accountmanager!

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht