Audioblog Cloud Telephony: over telefonie en thuiswerk

12.11.2020

Telewerken en toch bereikbaar blijven voor klanten en collega’s? Dat is wat Cloud Telephony voor kleine kmo’s kan doen. 

Als iedereen thuis werkt, wie beantwoordt dan de vaste lijn op kantoor? Hoe zorg ik ervoor dat we geen oproepen van klanten missen en hoe blijven mijn medewerkers met elkaar in contact?

Dit zijn maar enkele van de vragen rond telewerk die rondspoken in de hoofden van veel bedrijfsleiders. Want thuiswerken, dat heeft zo zijn voordelen, maar het brengt ook heel wat praktische problemen met zich mee. Zeker wat betreft telefonie.

Onze virtuele telefooncentrale Cloud Telephony biedt een antwoord. Deze telefonie-oplossing voor kleine kmo’s zorgt ervoor dat uw medewerkers bereikbaar zijn op hun vaste nummer, waar ze ook aan de slag zijn.

Maar bereikbaarheid is niet het enige voordeel van Cloud Telephony. In onze audioblog zoomen we dieper in op alle facetten van deze telefonie-oplossing, van het schakelbord tot de eindfactuur. We laten zien hoe Cloud Telephony telewerk ook voor kleine bedrijven mogelijk maakt.

 

Benieuwd naar de voordelen van een virtuele telefooncentrale voor uw kmo? We vertellen u er alles over in onze audioblog. Veel luisterplezier!

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.