Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
Of het nu voor het werk of voor vakantie is, ook in het buitenland blijven u en uw medewerkers graag bereikbaar. Maar hoeveel kost het eigenlijk, telefoneren naar en in andere landen? Ontdek hoe u het overzicht behoudt.
Waar betaalt u roamingkosten en waar niet? Hoe zit het met uw databundel in het buitenland? Welke formule is in welk land het meest interessant? Wie naar het buitenland reist en informatie wil over de telefoonkosten, ziet soms door de bomen het bos niet meer. We vatten de belangrijkste info hieronder per bestemming voor u samen.
Wie binnen de EU-zone blijft, hoeft zich geen zorgen te maken. U belt aan dezelfde tarieven als in België en ook oproepen ontvangen blijft gratis. U hoeft dus geen actie te ondernemen om aan een voordeliger tarief te kunnen bellen.
Opgelet: Er gelden speciale tarieven voor oproepen vanuit België naar een ander EU-land. U kunt onze optie International Comfort activeren voor 600 belminuten en sms'jes per maand van België naar de EU.
De lijst van de meest populaire buitenlandse bestemmingen noemen we bij Orange de Best Destinations. Volgende landen behoren tot deze lijst: Australië, Canada, China, Egypte, Hongkong, India, Indonesië, Israël, Japan, Kaapverdië, Mexico, Palestina, Rusland, Saoedi-Arabië, Singapore, Thailand, Tunesië, Turkije, de Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Zwitserland. Wie naar één van deze bestemmingen reist, kiest best één van deze twee formules:
Reist u naar een bestemming die niet in onze lijst met Best Destinations is opgenomen? Dan is de World Connection optie of World Connect Pass iets voor u. Per maand (met de optie) of voor een periode van 40 dagen (met de Pass) ontvangt u dan 200 belminuten of sms’en, en 1 GB aan data om wereldwijd te bellen, sms’en en surfen.
U of uw medewerkers hebben plannen om naar het buitenland te gaan? Met onze simulatietool bekijkt u op voorhand welke optie het meest geschikt is. Als fleet manager kan u daarna heel eenvoudig per medewerker de gewenste periode of pass activeren via de Klantenzone. Maakt u gebruik van Invoice Split? En betalen uw medewerkers een deel van hun telefoonkosten zelf? Dan kunnen ze via de Orange-app aangeven dat ze op reis gaan en zo de juiste optie kiezen.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons