Hoe kunnen ook kmo’s ‘het nieuwe werken’ omarmen?

23.06.2020

Voor veel kmo’s is het nieuwe werken nog steeds een blinde vlek. Lieven Vaes (Orange) legt uit waarom dit niet zo hoeft te zijn. 

De lockdown heeft de nood aan een nieuwe manier van werken in een stroomversnelling gebracht. Veel bedrijven schakelden over op telewerken en cloud-toepassingen, en zijn vastbesloten om dit in de toekomst ook te doen.

Er is echter één groep die de boot van het nieuwe werken dreigt te missen: de kmo’s. Orange reikt deze bedrijven nu de hand met een one-stop-shop-oplossing voor ICT en connectiviteit. Lieven Vaes, B2B Marketing Director bij Orange Belgium legt in een interview met Bloovi uit: “We moeten kmo’s een volledige portefeuille aanbieden waarmee ze hun werknemers efficiënter kunnen laten werken.”

“Door kmo’s een geïntegreerde oplossing aan te bieden, kunnen deze bedrijven nu ook gebruikmaken van een aantal diensten die vroeger enkel beschikbaar waren voor grote organisaties,” geeft hij aan. Op deze manier kunnen kmo’s tegemoet komen aan de verwachtingen van hun medewerkers, voor wie een dagelijkse 9-to-5 aan hetzelfde bureau steeds minder aantrekkelijk wordt. 

 

Ontdek onze one-stop-shop-oplossing voor kmo’s.

Interesse in ons aanbod?

Wenst u een commercieel gesprek? Een van onze medewerkers belt u zo terug.