Ontdek de nieuwe functies in uw online Klantenzone

09.03.2022

Hebt u uw vernieuwde Klantenzone al ontdekt? We hebben onder andere drie belangrijke wijzigingen doorgevoerd die het beheer van uw mobiele vloot nog makkelijker maken. We spraken erover met Patrick Reynaerts, Customer Experience Manager bij Orange.

De Klantenzone van Orange werd onlangs aan een grondige vernieuwing onderworpen. “We zijn van nul begonnen en hebben alles op maat terug opgebouwd, zodat we echt tegemoet komen aan wat onze klanten willen. We willen het hen ook zo makkelijk mogelijk maken, zodat ze in enkele klikken meteen vinden wat ze nodig hebben”, vertelt Customer Experience Manager, Patrick Reynaerts hierover. “Eén van de grote voordelen die deze vernieuwing met zich meebrengt, is dat alles nu in realtime aangepast wordt. Vroeger moesten klanten 48 uur wachten om een wijziging te zien, nu gebeurt de aanpassing al binnen het uur.”

De Klantenzone werd niet alleen vernieuwd, er werden ook extra functies toegevoegd waarmee u als klant zelf enkele administratieve zaken in orde kan brengen. We zetten er enkele op een rijtje.

 

Eén van de grote voordelen die deze vernieuwing met zich meebrengt, is dat alles nu in realtime aangepast wordt.

Patrick Reynaerts 

 

Vernieuwde e-shop

Onze e-shop, waar u naast de ‘gewone’ toestellen ook een exclusief B2B-aanbod vindt, werd in een nieuw kleedje gestoken. “De volledige catalogus is nu veel gebruiksvriendelijker dankzij duidelijke productfoto’s, uitgebreide beschrijvingen, zoek- en filterfuncties, en recensies van andere gebruikers”, legt Patrick Reynaerts uit. “Voortaan kan u alle toestellen met elkaar vergelijken en in realtime de voorraad raadplegen. Zo zijn er geen onaangename verrassingen meer op het einde van de bestelling.” Ook handig: door de volledige automatisering van het bestelproces worden alle toestellen binnen de 48 uur geleverd. Via uw historiek kan u het hele verloop van de bestelling opvolgen. Omdat er bovendien geen fysieke winkels voor B2B-toestellen zijn, worden de kosten beperkt en geniet u het hele jaar door van lage prijzen.

 

We zijn van nul begonnen en hebben alles op maat terug opgebouwd, zodat we echt tegemoet komen aan wat onze klanten willen.

 

 

Lancering van de eSIM

Wanneer u een nieuw nummer activeert of een simkaart vernieuwt, dan kan u in uw Klantenzone vanaf nu ook kiezen voor een elektronische eSIM. De eindgebruiker ontvangt in dat geval een QR-code per e-mail waarmee hij zelf het eSIM-profiel op zijn toestel kan installeren. Tijdwinst voor u én voor uw collega’s.

 

We willen het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken, zodat ze in enkele klikken meteen vinden wat ze nodig hebben.

 

 

Nieuwe keuzes bij opzeg werknemer

Verlaat een werknemer het bedrijf? Vanuit de Klantenzone kan u makkelijk plannen wanneer het nummer uit uw mobiele vloot moet verwijderd worden. “Vroeger kon dit enkel op het moment dat het contract effectief beëindigd werd. Nu kunnen klanten dit op voorhand plannen,” voegt Patrick Reynaerts toe. De werknemer zelf ontvangt een mailtje met de verschillende mogelijkheden. In enkele klikken kiest uw ex-medewerker dan voor een privéabonnement naar keuze of een prepaidkaart.

 

Ook benieuwd hoe u het beheer van uw mobiele vloot efficiënter kan maken? Meld u dan nu aan in uw vernieuwde Klantenzone en ga meteen aan de slag!

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht