Hardware Comfort
Mobiliseer uw business
U wil meer flexibiliteit voor uw werknemers ? zonder extra werk en met behoud van controle over uw bedrijfsgegevens ?
Kies voor een vlotte overgang naar de hybride werkomgeving met ons Hardware Comfort-platform.
Naar een flexibelere, modernere werkplek
Dankzij technologie en tools die het samenwerken bevorderen, evolueren we naar een grotere flexibiliteit in onze manier van werken. We ontdekken nieuwe vormen van telewerk en het aanbod van mobiele terminals (smartphones en tablets) groeit eveneens.
Flexibiliteit is ook een cruciaal gegeven om nieuw talent aan te trekken en bestaande werknemers tevreden en productief te houden. Deze evolutie komt ook met een aantal nieuwe uitdagingen.
Ontdek onze white paper
In deze whitepaper lichten we toe hoe de flexibele werkcontext het beheer van mobiele toestellen heeft veranderd en hoe Hardware Comfort u daarbij kan ondersteunen.
Ontvang onze whitepaper«Flexibiliteit vertaalt zich in kunnen werken waar en wanneer men wil en dit op eender welk toestel.»
Uitdagingen van de huidige hybride werkomgeving
Telewerk heeft zijn voordelen al bewezen en heeft vele voorstanders.
Het kan echter ook dat de IT-afdeling van uw bedrijf hierdoor complexer is geworden en dat u moet beantwoorden aan hogere verwachtingen van uw werknemers. Dan komen we bij de vraag, hoe kunnen wij u hierbij helpen ?
Uw IT-pijnpunten en onze oplossingen
Uw werknemers verwachten een volledige flexibiliteit wat hun werkplek en het gebruik van hun tools betreft. Dit heeft zonder twijfel een grote impact op de workload van uw IT-afdeling. De noodzaak aan tools voor telewerk brengt ook hogere kosten met zich mee.
Hoe kan Hardware Comfort u helpen?
- Uitbesteding: verlicht de werkdruk voor uw IT- afdeling en de helpdesk
- Asset management: up to date overzicht van de activa van uw bedrijf en dus minder zorgen i.v.m. security (bv. Shadow IT)
- Tools ter ondersteuning van de hybride werkomgeving en het op afstand beheren van de groeiende diversiteit aan toestellen
Uw HR-pijnpunten en onze oplossingen
Misschien is het u al opgevallen hoe het steeds moeilijker wordt om nieuw talent aan te trekken en tevreden te houden. Als u een flexibele werkplek kan aanbieden, speelt dat ontegensprekelijk in uw voordeel. Anderzijds is de uitwerking en toepassing van een personeelsbeleid en het beheer van diverse werknemersvoordelen niet evident.
Gelukkig helpt Hardware Comfort u met het volgende:
- Toewijzing van een gepersonaliseerd budget voor elk werknemersprofiel
- Uw werknemers krijgen volledige flexibiliteit i.v.m. de keuze van hun voordelen
- Vereenvoudiging van het beheer van uw cafetariaplan
- Ondersteuning aan telewerkers na de kantooruren
- Automatische onboarding van werknemers of consultants
- Minder administratieve rompslomp
Waarom kiest u het best voor Hardware Comfort?
Door voor ons Hardware Comfort portaal te kiezen, krijgt u niet alleen een hoop voordelen in de vorm van werknemerservaring, uw IT en HR-afdelingen varen er ook wel bij. U kan gemakkelijk verschillende budgetten aan uw werknemers toewijzen en allerhande werknemersvoordelen beheren (cafetariaplan).
Met Hardware Comfort beschikt u over een gemakkelijke tool om telewerk te ondersteunen die ook nog eens uw operationele workload drastisch vermindert. Simpel gezegd, zowel uw leven als dat van uw werknemers wordt er een pak makkelijker door!
5 redenen om voor Hardware Comfort te kiezen:
Flexibel
Open IT-architectuur en uw werknemers meer flexibiliteit geven
Beleving
Eenvoudige gebruikersinterface voor een optimale werknemersbeleving
Toekomstbestendig
Aanpasbaar aan nieuwe eisen die uw bedrijf zich in de toekomst kan stellen
Kostenbesparend
Automatisatie van manuele processen
Vaste prijs per gebruikersmodel (geen verborgen kosten)
Allesomvattend
One stop shopping
Hardware Comfort : 3 varianten
Connect
Uw werknemers uitrusten
- Werknemersportaal
- Webshop op maat
- Overzicht van uw assets
- Simkaartbeheer op afstand
- Support voor fleet manager
Experience
Werknemersbeleving verbeteren
Kenmerken van Connect plus:
- Overzicht van uw assets
- Goedkeuringsproces
- Repair Service
- Helpdesk voor werknemers
- Activa op afstand bedienen
Expert
Volledig op maat en geautomatiseerd
Kenmerken van Experience plus:
- Integratie van meerdere Active Directories
- Integratie met meerdere MDM’s
- Automatisatie van processen en acties
- Rapportage op maat
- SLA’s
in ons aanbod? Welkom bij
Orange.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons