Wat moet ik doen als mijn smartphone gestolen of verloren is?

Om u snel terug op weg te helpen, hebben we hieronder een kort stappenplan neergeschreven zodat u hopelijk snel terug mobiel bent! Het belangrijkste is dat u uw simkaart laat blokkeren en aangifte doet bij de politie in geval van diefstal. Als u verzekerd bent tegen diefstal, dan bezorgen we u zo snel mogelijk een nieuw vervangingstoestel.

 

1. Bel ons op!

Bel naar onze klantendienst op het nummer 0800 95 95 5.
We zijn 7 op 7, 24 op 24 beschikbaar!

Bent u in het buitenland?
Bel dan naar + 32 495 95 95 00.

2. Simkaart blokkeren

Wij blokkeren meteen uw simkaart om misbruik te voorkomen en vragen een nieuwe simkaart voor u aan.

3. Zonder zorgen!

  • Uw nieuwe simkaart is natuurlijk gratis
  • U behoudt uw nummer (uiteraard!)
  • Uw voordelen blijven dezelfde

Niet vergeten

  • Heeft u een bankingapp geactiveerd? Bel dan ook cardstop op 070 344 344.
  • Verwittig de politie. Ze zullen uw IMEI nummer nodig hebben om uw gsm te laten blokkeren.
  • Als u GSM verzekerd was tegen diefstal, dan behandelt Business Insurance meteen uw aangifte.


Heeft deze pagina u verder geholpen?