Mijn gsm is gestolen (of verloren)

Om u snel terug op weg te helpen, hebben we hieronder een kort stappenplan neergeschreven zodat je hopelijk snel terug mobiel bent! Het belangrijkste is dat u uw simkaart laat blokkeren en aangifte doet bij de politie in geval van diefstal. Als u verzekerd bent tegen diefstal, dan bezorgen we u zo snel mogelijk een nieuw vervangingstoestel.

Stap voor Stap

  • Bel ons op!

    Bel naar onze klantendienst op het nummer 0800 95 95 5.
    We zijn 7 op 7, 24 op 24 beschikbaar!

    Bent u in het buitenland?
    Bel dan naar + 32 495 95 95 00.
  • Simkaart blokkeren

    Wij blokkeren meteen uw simkaart om misbruik te voorkomen en vragen met een ook een nieuwe simkaart voor u aan.
  • Zonder zorgen!

    • Uw nieuwe simkaart is natuurlijk gratis
    • U behoudt uw nummer (uiteraard!)
    • Uw voordelen blijven dezelfde

Niet vergeten

  • Heeft u m-banxafe geactiveerd? Bel dan ook cardstop op 070 344 344.
  • Verwittig de politie. Ze zullen uw IMEI nummer nodig hebben om uw gsm te laten blokkeren.
  • Als u GSM verzekerd was tegen diefstal, dan behandelt Business Insurance meteen uw aangifte.



Verdwaald?

Deze pagina is bedoeld voor bedrijven. Als u particulier bent, gelieve naar de Orange-site te gaan bestemd voor particulieren.

 

Orange voor particulieren

Uw antwoord niet gevonden? Contacteer ons

In België

Met een Orange-gsm

5995Gratis nummer

Met een ander toestel

02 745 95 00lokaal tarief


In het buitenland

Voor alle toestellen

+32 2 745 95 00lokaal tarief

Administratieve vragen

Van maandag tot zaterdag: 8u › 20u

 

Technische vragen

Van maandag tot zondag: 8u › 20u