Overslaan en naar de inhoud gaan

Hulp & Support Hoe kan ik mijn afspraak verzetten?

U kreeg een bevestigingsmail van uw afspraak met een link naar de website om uw afspraak te wijzigen.
  • In de mail is er ook een code, waarmee u zicht moet aanmelden.
  • U ziet uw geplande installatie of repair datum. U klikt dan op ‘wijzigen’.
  • Op de kalender kiest u een datum en gewenste tijdstip.
  • Klik op ‘Versturen’
  • Wij bevestigen uw afspraakwijziging

Kent u de code niet?

  • Klik op “een nieuwe code aanvragen”
  • Geef u klantnummer in en u krijgt een sms met de nieuwe code
-->

Bel ons op het gratis nummer 5995. Onze medewerkers verplaatsen uw afspraak naar de gewenste datum en staan tot uw beschikking voor verdere vragen.

Let op: als de afspraak binnen de 24 uur is en wilt alnog uw afspraak wijzigen. Dan wordt er een bedrag van 99 euro aangerekend op uw factuur.