Hulp voor bedrijven Wij staan klaar om uw bedrijf te helpen Bellen / surfen / sms’en verzenden Factuur en verbruik Roaming Fleet management en Klantenzone Toestellen en applicaties Vaste diensten FAQ's Meest gestelde vragen How do I activate or modify my direct debit? Waar vind ik mijn pin- en pukcode? Hoe maak ik een nieuwe Klantenzone aan? Ik begrijp mijn factuur niet Hoe kan ik de duurtijd van mijn voicemail instellen? FAQ's Meest gestelde vragen How do I activate or modify my direct debit? Waar vind ik mijn pin- en pukcode? Hoe maak ik een nieuwe Klantenzone aan? Ik begrijp mijn factuur niet Hoe kan ik de duurtijd van mijn voicemail instellen? Klantenzone Beheer uw wagenpark online Raadpleeg de facturen van uw bedrijf in alle eenvoud Bestel toestellen en simkaarten voor uw medewerkers Beheer de nummers van uw vloot (status van nummers, opties wijzigen, … En nog zo veel meer Ga naar mijn klantenzone Creëer mijn klantenzone Klantenzone in video Uw antwoord niet gevonden? Contacteer ons Administratieve vragen : Van maandag tot zaterdag: 8u › 20u / Technische vragen : Van maandag tot zondag: 8u › 20u In België Met een Orange nummer5995Gratis nummer Met een ander nummer0800 95 96 2Lokaal tarief In het buitenland Voor alle nummer+32 2 745 95 00Lokaal tarief Klantenzone in video