Overslaan en naar de inhoud gaan

Cloud Telephony voor klantgericht contact

30/10/2025

Bereikbaarheid maakt het verschil tussen een gewonnen klant en een gemiste kans. Maar er is bereikbaar en er is klantgericht bereikbaar. Cloud Telephony maakt het uw klanten makkelijk, zonder dat uw medewerkers aan flexibiliteit moeten inboeten. 

Klanten verwachten snelle reacties van bedrijven. Iedereen lijkt vandaag bereikbaar, maar het verschil tussen bereikbaar en klantgericht bereikbaar is groot. Klanten willen één nummer kunnen bellen en weten dat ze juist terechtkomen. Dat zorgt voor rust, maar straalt ook vertrouwen en professionaliteit uit. Nu hybride werken in veel bedrijven de norm is, wordt de nood aan klantgericht bereikbaar zijn alleen maar groter. 

 

Altijd verbonden met Cloud Telephony

Met Cloud Telephony reist uw bedrijfsnummer met uw werknemers mee. Of ze nu het vaste toestel op kantoor gebruiken, of thuis of onderweg werken via hun mobiel toestel of laptop: uw bedrijf blijft steeds bereikbaar via het vertrouwde vaste nummer. Dat is duidelijk voor uw klanten én gemakkelijk voor uw medewerkers. 

 

Cloud Telephony biedt alle voordelen van een vaste telefooncentrale, zonder de beperkingen ervan. Zo hoeft u niet te investeren in dure hardware die veel onderhoud vereist. Alles gebeurt in de cloud, waardoor het bijvoorbeeld eenvoudig is om gebruikers en toestellen toe te voegen of te verwijderen.

 

Bovendien maakt Cloud Telephony gebruik van het mobiele spraaknetwerk en niet van uw data. Het telefoonnummer van uw bedrijf werkt gewoon op de mobiele toestellen van uw werknemers, zonder dat er een extra applicatie moet geïnstalleerd worden. U belt onbeperkt naar Belgische vaste nummers en krijgt 2400 belminuten naar mobiele en internationale nummers. Door de combinatie met Connected Internet, blijft u dankzij 4G-back-up ook tijdens eventuele storingen bereikbaar. Wist u trouwens dat u Cloud Telephony eenvoudig kan combineren met uw bestaande Microsoft Teams-oplossing?

 

Professioneel oproepbeheer

Cloud Telephony tilt uw hele telefonie naar een hoger niveau. Als uw medewerkers klanten opbellen met hun mobiele toestel, kan u ervoor kiezen om uw vaste nummer weer te geven op het toestel van de klant. Zo wordt die altijd gecontacteerd via één, vertrouwd nummer, want de klantvriendelijkheid en het betrouwbare imago van uw bedrijf ten goede komt. 

 

Cloud Telephony biedt bovendien verschillende belfuncties die uw workflows efficiënter maken:

 

  • IVR of Interactive Voice Response: bellers worden via het automatisch keuzemenu meteen met de juiste afdeling verbonden.
  • Flexibele doorschakeling: inkomende gesprekken kunnen worden doorverbonden naar een ander nummer zodat u geen enkele oproep verloren gaat.
  • Centrale telefoongids: uw werknemers vinden contactgegevens eenvoudig terug, waar ze ook aan het werk zijn.
  • Ad-hoc oproepopname en voicemailmeldingen in uw mailbox: u behoudt makkelijk het overzicht en geen enkele boodschap gaat verloren.

 

Cloud Telephony maakt uw bereikbaarheid niet alleen klantvriendelijker, maar zorgt ook voor meer gebruiksgemak en efficiëntie voor uw medewerkers.


 

Uw klanten verwachten meer dan bereikbaarheid. Kies voor klantgericht contact met Cloud Telephony.


 


Found this useful? Share with

Hallo, geïnteresseerd 
in ons aanbod?

Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht

Een adviseur belt je terug.