De Klantenzone van Orange is een handige digitale tool die het beheer van uw mobiele vloot aanzienlijk vereenvoudigt. U kunt er niet alleen uw facturen en betalingen eenvoudig opvolgen, maar ook tal van aanpassingen zelf en in realtime uitvoeren in enkele klikken. En wilt u toch liever ondersteuning? Dan staat onze helpdesk voor u klaar.
Nieuwe mogelijkheden
We vernieuwen onze Klantenzone voortdurend om beter op uw verwachtingen en behoeftes in te spelen. Naast een gebruiksvriendelijker ontwerp en efficiëntere processen, hebben we recent ook twee nieuwe mogelijkheden toegevoegd.
- Opvolging verbruik
Volg dagelijks het mobiele verbruik van uw medewerkers op om uw kosten beter te beheren. Voortaan hoeft u niet meer te wachten tot uw volgende factuur, maar kunt u onmiddellijk ingrijpen en het tariefplan aanpassen of een optie (de)activeren. Daarnaast kan de Fleet Manager handige meldingen instellen die u en/of uw medewerkers waarschuwen zodra een bepaald buitenbundelverbruik is bereikt. Zo blijft u altijd in controle en voorkomt u verrassingen.
- Doorgedreven veiligheid
De bescherming van uw data is cruciaal voor ons. Daarom hebben we de toegang tot uw Klantenzone extra beveiligd met multifactorauthenticatie (MFA) en strengere wachtwoordcriteria.
Volledige controle over uw mobiele vloot
Naast de bovenstaande vernieuwingen geeft uw Klantenzone u alle touwtjes in handen met de onderstaande aanpasmogelijkheden. Bekijk de overzichtelijke handleidingen om er snel mee aan de slag te gaan.
- Toestel of simkaart bestellen
Nieuwe medewerker die uw kmo komt versterken? Of een nieuwe smartphone voor één van uw collega’s? Via de Klantenzone bestelt u snel wat u nodig hebt. U krijgt een gedetailleerd overzicht van alle mogelijkheden en laat uw bestelling makkelijk op het juiste adres leveren.
Bekijk de handleiding
- Nummer toevoegen aan uw vloot
Een nieuw teamlid? Door een nieuw nummer aan te vragen in de Klantenzone en het toe te voegen aan uw vloot, zorgt u ervoor dat uw nieuwe collega snel bereikbaar is.
Bekijk de handleiding
- Extra opties activeren of verwijderen
Eén van uw collega’s moet steeds vaker naar het buitenland? Of kiest u als kmo ook voor hybride werken en hebben uw medewerkers meer mobiele data nodig? Via de Klantenzone voegt u per nummer de juiste opties toe.
Bekijk de handleiding
- Simkaart vernieuwen of overstappen op e-SIM
Een collega verloor zijn smartphone? Of u kocht een nieuw toestel met e-SIM? Via de Klantenzone kan u snel een nieuwe simkaart aanvragen of overschakelen op e-SIM. Zo blijven u en uw collega’s steeds bereikbaar.
Bekijk de handleiding
- Nummer tijdelijk opschorten?
Eén van uw collega’s vertrekt op wereldreis, of u gebruikt een bepaald nummer enkel in een specifieke periode? In de Klantenzone kan u makkelijk aangeven welke nummers een tijdje inactief zullen zijn.
Bekijk de handleiding
- Nummer uit uw vloot verwijderen
Een medewerker verlaat uw kmo, maar wil graag zijn nummer behouden? Via de Klantenzone verwijdert u het nummer uit uw vloot. Wij nemen vervolgens contact op met uw ex-medewerker om zijn nieuwe abonnement te regelen.
Bekijk de handleiding