Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
Cloud Telephony combineert bereikbaarheid en flexibiliteit. Dat klinkt als muziek in de oren van bedrijven waar thuis- en telewerk normaal is, maar die niet aan bereikbaarheid willen inboeten. Is Cloud Telephony ook voor u de beste telefooncentrale? Of bent u beter gebaat met één van onze andere telefonie-oplossingen? Met deze checklist komt u het te weten.
Efficiënte en betrouwbare communicatie is fundamenteel voor elk succesvol bedrijf. Tegelijk vraagt de samenwerking tussen medewerkers, klanten en leveranciers steeds meer flexibiliteit. In uw zoektocht naar de beste telefonie-oplossing moet u hiermee rekening houden, maar ook met de specifieke kenmerken van uw bedrijf. Aan de hand van volgende vragen komt u te weten of onze virtuele telefooncentrale Cloud Telephony de oplossing is waar u naar zoekt.
Hebt u op meerdere van deze vragen ‘ja’ geantwoord? Dan is Cloud Telephony mogelijk de beste telefonie-oplossing voor uw bedrijf.
Met Cloud Telephony belt u niet langer via vaste lijnen en een fysieke telefooncentrale in uw kantoorgebouw, maar stapt u over op telefonie via het internet. Het grote voordeel hiervan is dat u een uitgebreid netwerk ontwerpt, waarin alle toestellen die met het internet verbonden zijn, een plaatsje krijgen. Op deze manier deelt u heel makkelijk alle data, informatie en software die in de cloud zijn opgeslagen en maakt u van uw werknemers Connected Employees.
Cloud Telephony is vooral interessant voor kleinere bedrijven zonder eigen IT-verantwoordelijke. Onze virtuele telefooncentrale maakt deel uit van de formule Shape & Fix. Dit pakket bevat, naast alle mogelijkheden van Cloud Telephony, ook vast en mobiel internet, op maat van elk bedrijf. Het voordeel van deze one-stop-shop-oplossing? Eén aanspreekpunt en één factuur voor uw hele telecom.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons