Checklist: is een virtuele telefooncentrale iets voor uw bedrijf?

17.06.2020

Cloud Telephony combineert bereikbaarheid en flexibiliteit. Dat klinkt als muziek in de oren van bedrijven waar thuis- en telewerk normaal is, maar die niet aan bereikbaarheid willen inboeten. Is Cloud Telephony ook voor u de beste telefooncentrale? Of bent u beter gebaat met één van onze andere telefonie-oplossingen? Met deze checklist komt u het te weten. 

Welke telefooncentrale past bij uw bedrijf? 

Efficiënte en betrouwbare communicatie is fundamenteel voor elk succesvol bedrijf. Tegelijk vraagt de samenwerking tussen medewerkers, klanten en leveranciers steeds meer flexibiliteit. In uw zoektocht naar de beste telefonie-oplossing moet u hiermee rekening houden, maar ook met de specifieke kenmerken van uw bedrijf. Aan de hand van volgende vragen komt u te weten of onze virtuele telefooncentrale Cloud Telephony de oplossing is waar u naar zoekt.
 

  • Zullen maximaal 15 medewerkers (per site) de telefooncentrale gebruiken en hebt u geen eigen IT-verantwoordelijke in dienst?
     
  • Communiceren u en uw medewerkers zowel intern als extern via verschillende toestellen (smartphones, desktops, laptops, tablets, vaste telefoons, softphones ...)?
     
  • Werken u en uw collega’s zowel op kantoor als daarbuiten (thuis, onderweg, bij de klant …)?
     
  • Communiceert u met uw medewerkers, klanten en leveranciers ook buiten de normale 9-to-5? 
     
  • Hebt u soms het gevoel dat uw vaste telefooncentrale meer lasten (onderhoud, kosten) dan lusten met zich meebrengt? Is het vrij complex om de configuratie van uw vaste centrale aan te passen, bijvoorbeeld als uw openingsuren uitzonderlijk wijzigen?
     
  • Uw medewerkers gebruiken vaak hun mobiele telefoons, maar u vindt het op die manier moeilijk om hun werk op te volgen? 
     
  • Wil u graag met uw collega’s en klanten op een efficiënte manier samenwerken, ook al bevinden ze zich op andere locaties?
     
  • Wil u een telefooncentrale die steeds up to date en perfect onderhouden is, zonder dat het u veel tijd kost?

 

Is Cloud Telephony de meest geschikte oplossing?

Hebt u op meerdere van deze vragen ‘ja’ geantwoord? Dan is Cloud Telephony mogelijk de beste telefonie-oplossing voor uw bedrijf. 

Met Cloud Telephony belt u niet langer via vaste lijnen en een fysieke telefooncentrale in uw kantoorgebouw, maar stapt u over op telefonie via het internet. Het grote voordeel hiervan is dat u een uitgebreid netwerk ontwerpt, waarin alle toestellen die met het internet verbonden zijn, een plaatsje krijgen. Op deze manier deelt u heel makkelijk alle data, informatie en software die in de cloud zijn opgeslagen en maakt u van uw werknemers Connected Employees.

Cloud Telephony is vooral interessant voor kleinere bedrijven zonder eigen IT-verantwoordelijke. Onze virtuele telefooncentrale maakt deel uit van de formule Shape & Fix. Dit pakket bevat, naast alle mogelijkheden van Cloud Telephony, ook vast en mobiel internet, op maat van elk bedrijf. Het voordeel van deze one-stop-shop-oplossing? Eén aanspreekpunt en één factuur voor uw hele telecom.

 

 

Ontdek Cloud Telephony, onze virtuele telefooncentrale, de ideale telefonie-oplossing voor uw bedrijf.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht