Invoice Split verdeelt de telecomkosten

09.12.2016

Bij Invoice Split wordt de maandelijkse telecomfactuur in twee delen gesplitst. Dit heeft voordelen voor zowel de werkgever als de werknemer. We zetten ze even op een rijtje.


Voordelen voor de werknemer:

  • De werknemer kan zijn mobiel toestel zowel privé gebruiken als voor het werk, terwijl de werkgever hiervoor een basisbedrag van het abonnement voor zijn rekening neemt. Als deze basisvergoeding wordt overschreden kan de werknemer terugvallen op de aantrekkelijke businesstarieven.
  • Voor de werknemer vormt Invoice Split een (officieel erkend) extralegaal voordeel.
  • De werknemer kan zelf via de My Orange-app en de Customer Zone van Orange zijn verbruik opvolgen en zijn abonnement beheren. Dat maakt het heel transparant.


Voordelen voor de werkgever:

  • Kostencontrole. De werkgever voorziet een vast bedrag op maat van zijn werknemers. Hierdoor is zijn maandelijkse telecommunicatiekost volledig voorspelbaar en transparant.
  • Aangezien de medewerkers via de My Orange-app en de Customer Zone van Orange hun abonnement zelf kunnen beheren, is de fleetmanager verlost van eventuele administratieve rompslomp.
  • Dankzij het e-signatureplatform kunnen eindgebruikers van op afstand het contract elektronisch ondertekenen. Dit is een snelle en efficiënte dienst van Orange zonder dat een fleetmanager de rompslomp heeft om papieren contracten te verzamelen.
  • De werkgever is er tegelijk ook zeker van dat medewerkers kunnen communiceren voor hun job.
  • Invoice Split is een gratis optie bij het mobiele tariefplan Shape.

 

Veel zakelijke Orange-klanten, en hun medewerkers, gebruiken de Invoice Split-dienst al vele jaren en zijn er erg tevreden over.
 

 

Hebt u nog vragen over Invoice Split? Uw accountmanager staat steeds voor u klaar. U kan ons ook steeds telefonisch of per mail bereiken, klik hier voor onze contactgegevens.

Hallo, bent u geïnteresseerd
in ons aanbod?
Welkom bij
Orange.

Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?

Contacteer ons

Ik heb een vraag of klacht