Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons
Data zijn het nieuwe goud. Bij Orange krijgt u toegang tot een nieuwe bron van data, inclusief de bijhorende analyses. Daarmee kan u nieuwe diensten aanbieden, uw klantenervaring verbeteren en uw operationele efficiëntie verhogen.
Bedrijven die slim met data omgaan, hebben volgens IDC een ROI die tot 60 % hoger ligt dan die van bedrijven die niet mee zijn met de nieuwste data analytics. Beter omspringen met big data uit zich in meer omzet, lagere kosten en een hogere productiviteit.
Data analytics geeft u de instrumenten om:
Orange biedt bedrijven gebruiksklare informatie op basis van gegevens van het mobiele netwerk. Denk daarbij aan piekuuridentificatie, de duur van bezoeken aan een specifieke plek of bewegingen van mensenstromen tijdens evenementen.
Deze big data-aanpak vereist geen installatie van sensoren of camera's, en is ook sneller en goedkoper dan de klassieke straatinterviews. Bovendien zijn de data dag en nacht beschikbaar op elke locatie.
Grote spelers uit de toeristische, transport-, evenementen-, beveiligings- en warenhuissector maken hier al gebruik van om hun activiteiten te optimaliseren. Dit alles is conform de Belgische privacywetgeving: de gebruikte netwerkgegevens zijn geanonimiseerd zodat het onmogelijk is ze te herleiden tot specifieke individuen.
Orange heeft een jarenlange ervaring met de analyse van gegevensstromen in diverse sectoren. Bovendien laten we u niet in de kou staan. Vóór de start van de implementatie overlopen onze businessexperts met u de gebruikte indicatoren, zodat u de juiste informatie uit de data haalt. Ze leggen u ook de analyse uit en tot een jaar na de analyse kan u nog om verduidelijking vragen. Zo verzekeren we dat u zoveel mogelijk waarde uit de analyses haalt.
Bedankt voor uw interesse, zullen we een afspraak inboeken?
Contacteer ons